potetskrell Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 Har ventet ca to uker nå, etter å ha sendt inn en selv-bygd pc som ikke ville virke (se spec). Og nå lurer jeg på hvor lang tid komplett bruker på å fikse en pc som er sendt inn for reperasjon. Noen med erfaringer? Klager ikke enda, men om en uke, da kan det hende jeg blir litt lei Har brukt en p3 ibm i to uker nå, fordi jeg solgte min gamle pc straks jeg fikk ordrebekreftelsen fra komplett Lenke til kommentar
Valent Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 morn, feilsøking 1-2 dager, fiksing av probs 1-2 dager, tilbake sending 1-24 dager, konk. du får den ikke tilbake før om minst 1 uke. Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 Enig der 5 virkedager i transport til komplett og 5 virkedager reperasjon og sit enda 5 dagers virketid på retur m posten. Det tar tid da det sikkert ikke er bare du som har en maskin inn på reperasjon. Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 5. september 2004 Forfatter Del Skrevet 5. september 2004 Hehe, har mistanker om det ja.. Bor jo også i Nordland, så sending av post tar jo en evighet.. Ringer for å høre på fredag, og hvis den ikke er tilbake før fredag etter neste helg, ja da begynner jeg å syte/skrike Lenke til kommentar
Paulex Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 Når du handler fra komplett.no så er det iallefall ikke noe å utsette på servicen. Så venter du litt til kommer den nok tenker jeg Lenke til kommentar
SlinkeY Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 Går fort ett par måneder hos komplott før du får noe som helst igjen. Lenke til kommentar
Clutch Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 Jeg sitter selv å venter på skjermkort ifra komplett.......har gått 9 uker nå! Tålmodighet bør man ha...... Lykke til mvh Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 6. september 2004 Forfatter Del Skrevet 6. september 2004 Fikk beskjed i dag at Maskinen er sendt! Enda en gang jeg er fornøyd med komplett! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå