ophylicious Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 (endret) Etter en kveld og natt på fylla så er det selvsagt burger, pølse og anna mat som står for tur. Nattmaten på bensinstasjonen står høyt oppe på lista. Du skal bestille ei pølse da, så sier du; "Kan jeg få ei pølse i brød med syltetøy?" Så svarer sikkert den som ekspedere "Syltetøy!?!" da svarer du bare "Nei takk" Tatt den på fest noen ganger, skikkelig artig å se på ansiktsutrykket demmers da Endret 5. september 2004 av ProxymuZ Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 Hei. http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=272401 Hadet. Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 Hei. http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=272401 Hadet. ...den var bedre. Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 (endret) hentet fra reglene for dette forumet: ¤ Gullkornet skal komme fra dette forumet og ikke sitat fra IRC eller MSN, eller andre kommunikasjonsmiddler. edit: jeg begynner og bli trøtt, ser ikke at noen poster før meg Endret 5. september 2004 av LenniZ Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 Dessuten er det en GAMMEL "vits" som jeg har vet mange her har praktisert... Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 Etter en kveld og natt på fylla så er det selvsagt burger, pølse og anna mat som står for tur. Nattmaten på bensinstasjonen står høyt oppe på lista. Du skal bestille ei pølse da, så sier du; "Kan jeg få ei pølse i brød med syltetøy?" Så svarer sikkert den som ekspedere "Syltetøy!?!" da svarer du bare "Nei takk" Tatt den på fest noen ganger, skikkelig artig å se på ansiktsutrykket demmers da En kamerat av meg brukte den i 1995 på fylla på MacDonalds... Så den begynner å dra hardt på åra. Men er ikke så mange som har hørt den faktisk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå