Al Cap Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 Jeg har lagt inn endel lydopptak fra min mobil via bluetooth til min pc.Disse filene er AMR-filer.Min windows media player greier ikke å lese disse filene.Har prøvd Miksoft mobile amr converter,mn den bruker så uendelig lang tid på å gjøre disse filene om til Wav.filer.Hva gjør jeg?? Lenke til kommentar
W Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 Rare greier. Hos meg tar det få sekunder å gjøre om amr til wav med Miksoft iksoft mobile amr converter. Lenke til kommentar
Al Cap Skrevet 7. september 2004 Forfatter Del Skrevet 7. september 2004 Rare greier. Hos meg tar det få sekunder å gjøre om amr til wav med Miksoft iksoft mobile amr converter. det kommer en feilmelding om at det er forårsaket en feil i converter.exe og om jeg vil sende feilrapport.hvorfor? Lenke til kommentar
W Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 Rare greier. Hos meg tar det få sekunder å gjøre om amr til wav med Miksoft iksoft mobile amr converter. det kommer en feilmelding om at det er forårsaket en feil i converter.exe og om jeg vil sende feilrapport.hvorfor? Hakke peiling... Lenke til kommentar
Al Cap Skrevet 12. september 2004 Forfatter Del Skrevet 12. september 2004 Rare greier. Hos meg tar det få sekunder å gjøre om amr til wav med Miksoft iksoft mobile amr converter. det kommer en feilmelding om at det er forårsaket en feil i converter.exe og om jeg vil sende feilrapport.hvorfor? Hakke peiling... Du kan ikke ha æ,ø og å i filnavnet. Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 Nokia Multimedia Player støtter hvertfall amr... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå