ATI TwEaKer Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 (endret) Legger ut "The best of jørstadmoen" Serveren hostes hjemme til meg, å er på en 384 Kbps upload. Dermed kan det ta sin tid. Men den som venter på noe godt venter ikke forgjeves. The best of ..... Fra introen av filmen: Endret 5. september 2004 av ATI TwEaKer Lenke til kommentar
Bansh Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 Jævla treigt ja... 5 kb/s Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 5 kBps på en 400 MB fil. Og serveren er mest sannsynlig nede om natten? Jaja... Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 Er det den filmen det var snakk om i vg for noen dager siden? Lenke til kommentar
ATI TwEaKer Skrevet 6. september 2004 Forfatter Del Skrevet 6. september 2004 (endret) Skal flytte Serveren til en plass der den kan bråke for seg selv.. tingen er at den står på samme rommet som jeg ligger.. Å jeg prioriterer tror det eller ei, en god natt søvn framfor dere no offense! Men fra og med i morgen blir det bedre.. kansje ikke farten, men oppetiden! Edit: la gå da... dratt ut et par vifter *håpe på ikke amd gå i luften*, dvs Servern er oppe inatt og netterne framover. Endret 6. september 2004 av ATI TwEaKer Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 Hva er humoren? Militær folk som står der? Lenke til kommentar
ATI TwEaKer Skrevet 6. september 2004 Forfatter Del Skrevet 6. september 2004 Hva er humoren?Militær folk som står der? Står å står, de finner på masse sprell. Litt morsomt å se, etter de siste ukenes hendelser med våpentyveri osv. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 (endret) er dette en samle film med alle disse militer filmene som har vert i media nå for tiden eller bare Best of en av disse , eller en helt annen film ? EDIT: 2,8 kb kanske du burde finne en måte og bare tilate max 2-3 downoads Endret 6. september 2004 av FtZ- Lenke til kommentar
ATI TwEaKer Skrevet 6. september 2004 Forfatter Del Skrevet 6. september 2004 er dette en samle film med alle disse militer filmene som har vert i media nå for tiden eller bare Best of en av disse , eller en helt annen film ? De greierne som F.eks er på VG.no er en redigert og sensurert utgave. "dokumentaren" her, er den Orginale versjonen slik som den ble utgitt av "vaktroppen/ produsenten". De har laget mange "episoder" og dette er best og. Inneholder mer en det som finnes på vg.no. Lenke til kommentar
ATI TwEaKer Skrevet 6. september 2004 Forfatter Del Skrevet 6. september 2004 (endret) er dette en samle film med alle disse militer filmene som har vert i media nå for tiden eller bare Best of en av disse , eller en helt annen film ? EDIT: 2,8 kb kanske du burde finne en måte og bare tilate max 2-3 downoads Ja, dette hadde vært den beste løsningen. Men der må jeg si at min tekniske ekspertise kommer for kort. Men dette må jo være den beste plassen og spørre om noen vet om hvordan man gjør dette?!? Send en PM/ post her de som a) kan begrense maks brukere til 2-3 stk b) Kan låne meg 320 MB lagringsplass på en 10Mbps linje eller noe c) kan trylle frem fiberoptikk inn til husveggen min Kan jo da alltids følge med på denne grafen om det er mye bruk av linjen min Endret 6. september 2004 av ATI TwEaKer Lenke til kommentar
Mato Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 regner med at vi blir flere som deler denne etter hvert Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 Bittorrent var ikke dumt. Jeg støtter den Lenke til kommentar
ATI TwEaKer Skrevet 7. september 2004 Forfatter Del Skrevet 7. september 2004 (endret) Ok, men jeg har alldir brukt BT å har ikke peiling på hvordan å bruke.. Noen som vet hvordan? Noen somm har klart å laste ned hele foresten? Endret 7. september 2004 av ATI TwEaKer Lenke til kommentar
FunC Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 har fått ned hele ja, men har desverre enda dårligere ut fart enn deg :\ men skal se om jeg kanskje klarer å få lagt den ut på ei skolemaskin hvis jeg orker Skjønner egentlig ikke hva som var så skandaløst med innholdet i filmen? Vi dreiv på med mye sånnt tull vi og når jeg var inne. Ikke for å være respektløs for kongne og fedrelandet osv, men rett og slett for å få tiden til å gå når vi ikke hadde noe å gjøre. Når vi faktisk hadde noe å gjøre gjorde vi dette på en skikkelig måte. Rimelig sikker på at disse gutta og gjorde det... Lenke til kommentar
Mato Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 (endret) er oppe i 7% til nå deler denne på dc++ og emule nå den er ned EDIT: hvis undertegnete mener at dette er rett/jeg får lov Endret 7. september 2004 av FtZ- Lenke til kommentar
ATI TwEaKer Skrevet 8. september 2004 Forfatter Del Skrevet 8. september 2004 EDIT: hvis undertegnete mener at dette er rett/jeg får lov Om du sikter til meg som undertegnede, så sier jeg ja! Filmen er ikke copyrigthed. Lenke til kommentar
lperik Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 Hei! Undertegnede, det er Øyvind Dahle det! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå