Gå til innhold

Last ned "the best of jørstadmoen"

ATI TwEaKer

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skal flytte Serveren til en plass der den kan bråke for seg selv.. tingen er at den står på samme rommet som jeg ligger.. Å jeg prioriterer tror det eller ei, en god natt søvn framfor dere :p no offense!

Men fra og med i morgen blir det bedre.. kansje ikke farten, men oppetiden! :wee:

Edit: la gå da... dratt ut et par vifter *håpe på ikke amd gå i luften*, dvs Servern er oppe inatt og netterne framover.

Endret av ATI TwEaKer
Lenke til kommentar

er dette en samle film med alle disse militer filmene som har vert i media nå for tiden eller bare Best of en av disse , eller en helt annen film ?

EDIT: 2,8 kb :woot:

kanske du burde finne en måte og bare tilate max 2-3 downoads

Endret av FtZ-
Lenke til kommentar
er dette en samle film med alle disse militer filmene som har vert i media nå for tiden eller bare Best of en av disse , eller en helt annen film ?

De greierne som F.eks er på VG.no er en redigert og sensurert utgave. "dokumentaren" her, er den Orginale versjonen slik som den ble utgitt av "vaktroppen/ produsenten". De har laget mange "episoder" og dette er best og. Inneholder mer en det som finnes på vg.no.

Lenke til kommentar

EDIT: 2,8 kb :woot:

kanske du burde finne en måte og bare tilate max 2-3 downoads

Ja, dette hadde vært den beste løsningen. Men der må jeg si at min tekniske ekspertise :ermm: kommer for kort.

Men dette må jo være den beste plassen og spørre om noen vet om hvordan man gjør dette?!? :innocent: Send en PM/ post her de som

a) kan begrense maks brukere til 2-3 stk

b) Kan låne meg 320 MB lagringsplass på en 10Mbps linje eller noe :cool:

c) kan trylle frem fiberoptikk inn til husveggen min ;)

Kan jo da alltids følge med på denne grafen om det er mye bruk av linjen min :hmm:

10.0.0.1_6-day.png

Endret av ATI TwEaKer
Lenke til kommentar

har fått ned hele ja, men har desverre enda dårligere ut fart enn deg :\ men skal se om jeg kanskje klarer å få lagt den ut på ei skolemaskin hvis jeg orker :)

Skjønner egentlig ikke hva som var så skandaløst med innholdet i filmen? Vi dreiv på med mye sånnt tull vi og når jeg var inne. Ikke for å være respektløs for kongne og fedrelandet osv, men rett og slett for å få tiden til å gå når vi ikke hadde noe å gjøre. Når vi faktisk hadde noe å gjøre gjorde vi dette på en skikkelig måte. Rimelig sikker på at disse gutta og gjorde det... :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...