ViVentis Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 Hei jeg lurer på en ting, om jeg f.eks setter oppløsninga på skjermen høyere enn det skjermen tåler, blir skjermen svart. eller at jeg bytter skjerm til en som ikke tåler den oppløsninga som er gitt. Hvordan stille tilbake skjermkortet? En annen ting, hvis jeg setter på nview (nvidia kort) slik at bildet blir satt over til en tv, og pcskjermen kuttet ut. Hvordan nullstille dette? eller i det hele tatt hvordan nullstille et skjermkort ellns?? Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 Svar på 1: Hvis du starter i Safe Mode så får du standard VGA oppløsning, og du kan da komme inn i menyen og forandre innstillingene. Lenke til kommentar
ViVentis Skrevet 5. september 2004 Forfatter Del Skrevet 5. september 2004 Starter i safemode? jeg får ikke bilde på skjermen i det hele tatt når jeg starter opp, så hvordan kan jeg gjøre det? Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 Da har du noe annet galt. BIOS skal jo vises på skjermen i standard oppløsning, uavhengig av hva du har stillt inn i Windows. Du må sjekke skjermen på en annen maskin, hvis den virker så må du bytte skjermkort. Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 En annen ting, hvis jeg setter på nview (nvidia kort) slik at bildet blir satt over til en tv, og pcskjermen kuttet ut. Hvordan nullstille dette? Trekk ut TV kabelen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå