Gjest Slettet-df17e Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 Jeg er ganske ny på div og css og har ett problem med og få siden til og funke under IE! Bruker firefox og tenkte da ikke på att den skal funke under alle browsere:P Så da håper jeg det er noen som kan hjelpe meg! LINK Og mens jeg er i gang så kan jeg kanskje få litt tilbake medling på design Så slipper jeg poste to ganger Mvh. Thomas Lenke til kommentar
andesh Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 (endret) Jeg likte det designet veldig godt. Fine farger, oversiktlig. Blir bedre å se når du får litt nyheter og sånt, så man kan se hvordan det blir. Eneste jeg ikke likte var der *navn på siden* sto. Prøve ut noe annet der? Prøve å gjøre det litt mer kreativt og få det litt mer framtredene slik at folk klare å se hvordan side de er havnet på. Men ellers likte jeg den veldig godt. Endret 6. mai 2016 av Quote Redigert bort navn på side Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 Skal vi se. Bredde 620 er ingen verdi. Regner med du har glemt en "px" her. Det gjelder div#hoved. Sett display: inline på div#meny, på grunn av IE Doubled Float-Margin. Bedre? Lenke til kommentar
Homer S. Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 Likte også denne siden. Men synes du kunne pressentert menyen på en annen måte enn det BB-Code lignende du har: [index] [Arkiv] [Om Meg] [Linker] [Gjestbok] Ellers veldig bra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå