jingt Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 søk på "trøtt" på gulesider. noen som har kødda litt eller? Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 Legg i det minste inn link da. Lenke til kommentar
letmein Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 Synes du må gi en litt konkret link.. for ved et søk på gulesider.no ga hvertfall for min del ikke noe mening... Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 (endret) Link til det du snakker om du så... Fant i allefall ikke noe som det var verdt å poste på humor delen når jeg søkte Edit: Det kom inn en link mens jeg skrev. Men dere vet at en ikke må oppgi riktig navn når en skal ha seg mobiltelefon ja? Endret 5. september 2004 av P-in-P Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 HAHA! "Alltid Trøtt Og Sulten" Lenke til kommentar
jingt Skrevet 5. september 2004 Forfatter Del Skrevet 5. september 2004 Legg i det minste inn link da. takk Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 Ja, denne var morsom. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå