hansol123 Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 har fått full spectrum worrior fra en venn i usa men xboxen er ødelagt så tenkte at jeg kunne spille det på pcen med en emulator. men vet ikke stort om emulatorer noen som vet om en bra emulator fra xbox til pc ??? Lenke til kommentar
Denethor Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 Finnes det xbox emulator til pc da ? Lenke til kommentar
hansol123 Skrevet 5. september 2004 Forfatter Del Skrevet 5. september 2004 altså spille xbox spill på pcen Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 altså spille xbox spill på pcen No can do. Det finnes noen som klarer å spille ett enkelt spill, men det er skikkelig dårlige greier... Lenke til kommentar
Denethor Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 På tg gjorde me slik: Xbox koblet i pc -> Bruke program -> dele x-box-signala ut til 9 skjermer -> spille. Lenke til kommentar
hansol123 Skrevet 5. september 2004 Forfatter Del Skrevet 5. september 2004 men nå har no ikke jeg 9 skjerm eller programvare eller xbox er ødelagt vet at man får ps2 spill til pc men xbox det har jeg let lenge etter vet at det ligger på kazaa Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 Finnes ingen Xbox eller PS2 emulator til PC, og du vil neppe se det med det første heller. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 men nå har no ikke jeg 9 skjerm eller programvare eller xbox er ødelagtvet at man får ps2 spill til pc men xbox det har jeg let lenge etter vet at det ligger på kazaa Det kalles "fake" emulatorer. Du får de aldri til å fungere. Lenke til kommentar
hansol123 Skrevet 5. september 2004 Forfatter Del Skrevet 5. september 2004 men nå har no ikke jeg 9 skjerm eller programvare eller xbox er ødelagtvet at man får ps2 spill til pc men xbox det har jeg let lenge etter vet at det ligger på kazaa Det kalles "fake" emulatorer. Du får de aldri til å fungere. fake hvorfor virker ikke de da må da finnes noe man kan bruke Lenke til kommentar
hansol123 Skrevet 5. september 2004 Forfatter Del Skrevet 5. september 2004 men hvor kan jeg kjøpe en billig xbox vet at de har på komplett til 1295 med 2 spill men noen billigere ??? Lenke til kommentar
Denethor Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 Fake emulator emulerer rom som ikkje er i PC'en, dvs du må koble xboxen til pc'en og spele gjennom den. Da Xboxen din er øydelagt, vil det ikkje virke. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 men nå har no ikke jeg 9 skjerm eller programvare eller xbox er ødelagtvet at man får ps2 spill til pc men xbox det har jeg let lenge etter vet at det ligger på kazaa Det kalles "fake" emulatorer. Du får de aldri til å fungere. fake hvorfor virker ikke de da må da finnes noe man kan bruke Fake = Emulatorer folk lager for å villede folk. Det er per i dag umulig for en PC å emulere kraftige konsoller som PS2 og Xbox, selv finnes det ikke noe brukbar emulator til Dreamcast heller. Forumet har forresten regler mot disse emnene. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 men hvor kan jeg kjøpe en billig xbox vet at de har på komplett til 1295 med 2 spill men noen billigere ??? Elkjop tror jeg har en billigere uten spill. Lenke til kommentar
Balle Klorin Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 selv finnes det ikke noe brukbar emulator til Dreamcast heller. Vil bare påpeke at det er feil, langt fra perfekt, men fult brukbar på noen spill. Men jeg tror kanskje en mod bør lukke denne threaden, tror kisen har fått svart på spørsmålet og dette bryter vel med retningslinjene Lenke til kommentar
Excelsion Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 Jeg vil gjerne fortelle dere folka at det finnes ekte emulatorer til både Xbox og Playstation 2. Ingen av de er noe særlig bra, men å si at at ikke finnes er bare bullshit. Har selv en emulator til Xbox som spiller Halo bortimot perfekt, men det er da det eneste den klarer å spille av. Lenke til kommentar
Mørbradbiff Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 (endret) Jeg har testen en xbox emulator, Fikk den til og fungere. Men den fungerer ikke på spill. Men på noen enkle xboxprogram. Endret 6. september 2004 av DjKs Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå