halvardm Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 Laget meg en ny side nå fordi den jeg hadde var helt på trynet. Vet ikke helt selv, men føler meg ganske fornøyd. Og her kommer linken: maraak.com Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 Kanskje ikke så lurt å ha nesten identisk header som jorgis.com. Bildet er sikkert hentet fra sxc.hu eller noe, så jeg sier at du har gjort noe galt, bare at det ikke er så veldig kjekt å ha noe som er såpass likt noen andre sitt. Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 5. september 2004 Forfatter Del Skrevet 5. september 2004 Heh, ok. Samme header ja. Han Jørgen fyren har god smak. Han som hadde den først. Jeg skal skifte Riktig plass ja Lenke til kommentar
N* Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 den var veldig trist. kansje du bør bruke noen mer farger. eller gjøre de mørkeste grå feltene litt lysere? hva med å ha like mye plass under siden som det er over? menyen var litt kjedlig, muligens også litt for bred etter min smak Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 Ikke "dynamisk" midtstilling. Bare sånn hardkodet absolute position som plasserer siden for langt til venstre ved oppløsninger høyere enn 1024x768 Unødvendig bruk av absolute positioning Ble veldig fargeløst og kjedelig Trøtt meny, kjedelig mouseover Likte ikke den stiplede borderen rundt det hele Altfor stor header og annet dill (svære margins og borders) som gjør at selve innholdet blir liggende på nedre halvdel av skjermen uten at brukeren har mulighet til å scrolle det opp på øvre halvdel. Dette er veldig frustrerende Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 Hadde det vært min side så hadde jeg spylt den ned i do. - Plagsomt distraherende omgivelser (stiplede linjer, gradients i hytt og gevær). - Grell2k bakgrunn! - ALT for stor header (300px høy eller no?) - Svart-hvitt != pent. - Alt for lite padding i boksene. - Ord delings feil i <title>! Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 Kan sikkert funke, men det ble noe rotete. Jeg må faktisk si at jeg likte den stipla borderen rundt det hele. Ser fram til å se den samme borderen rundt et annet verk fra deg. Sånn ellers: - svart/hvitt kan være fint nok det, men her ble det kjedelig - kutt svarte borders på hvit bakgrunn - irriterende lite padding - irriterende bakgrunn - irriterende borders - for høy header Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 5. september 2004 Forfatter Del Skrevet 5. september 2004 Ja ok. Designet var egentlig bare et forslag da.. Får se om jeg bruker det. Holder på med andre design også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå