jke Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 Skal sitte på en ATi silencer 4 på mitt x800 pro men hvordan får jeg vekk den metall tingen under?Har nesten ødelagt skruene med å skru i de med for liten eller for stor skrujern. Lenke til kommentar
Spook Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 Du gir vel egentlig svaret selv. Bruk skrutrekker av *riktig* størrelse. Dersom du allerede har ødelagt skruene så blir det vel litt vanskeligere. Du kan jo forsøke å få tak med en god tang eller eventuellt forsiktig bore et hull i skruene og bruke en slik "dings" (med omvendte gjener) som brukes til å ta ut ødelagte skruer. Eventuellt kan du forsiktig forsøke å frese et spor så du får tak med en flat skrutrekker. Uansett hva du gjør, lykke til! Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 Skal sitte på en ATi silencer 4... Fnis, hadde ikke en stol vært å foretrekke Lenke til kommentar
okidoki Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 LOL, som han forrige sier med riktig skrutrekker burde dette la seg gjøre. Dersom du allerede har ødelagt skruene kan du kanskje prøve å dekke kortet til å skjære hodet av med en dremel? Jeg skrudde ihvertfall min rett av Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå