Gå til innhold

overflytte alt fra en hd til ny

smiley123

Anbefalte innlegg

finst det en måte å overflytte alt som er på maskina til ein ny harddisk. ALt fra c:, skjulte partisjoner, windowa xp, programvare, filer osv

Finst det et program som gjør slikt, har brukt ca 10 gb av plassen no og har kun cd brannar. Går det å ha den nye harddisken på eine ide kabelen og flytte over? men får ein med alt (speilbilde av den gamle harddisken?) eller finst det noko program ein må bruke og korleis kan ein evt gjere det?

Glad for gode råd :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

harddisken min må byttest, men det som er problemet er jo eg treng den skjulte partisjonen i og med at eg ikkje har windows cd, men kun ein recovery cd som følgte med maskina når eg kjøpte ho, (slutt på at produsentene sender med windows cd, og dermed veit eg ikkje anna måte å få lagt inn windows med recovery cd på ein ny hd???) evt kjøpe windows cd som er ganske dyrt...

men kva er forskjell på norton ghost og Power Quest Drive Image 7.0?

tusen takk for svara

Lenke til kommentar

Vet ikke hva forskjellen er men jeg bruker drive image selv og den har berget meg flere ganger samt at det gjør det enklere å eksperimetere med nye drivere ets.(SP2)

Går det galt er det bare å boote fra CDen og kjøre backupen man har tatt.

Jeg tar backup en gang i uka så jeg blir ikke tilbakesatt så mye om katastrofen skulle være ett faktum.

Prøv trial versjonen du, men husk å lage deg en bootbar CD av programmet før du sletter.

Håper det går med trial versjonen.

Endret av perpyro
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...