Nemkofaen Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 Starter straks bygging av nytt kabinett, av aluminium. Har tenkt haugevis på hvordan i hute jeg skal feste sideplatene, både så det blir praktisk, og at det skal se fint ut. Det skal være mulig å ta de av, som på fabrikkabinetter. Sett de små grå i funksjon, jeg trenger tips Lenke til kommentar
AutoExec Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 popnagler og/eller skruer er vel det enkleste Lenke til kommentar
Margarus Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 mange tenker sikkert på å alu sveise kabinettene sine men dette er vanskelig å veldig vanskelig å få lånt seg et alu apparat. di er sviiiiiiiiiiin dyyre... Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 Man kan jo trådsveise d.v.s sveisetråd og blåselampe ? Lenke til kommentar
Nemkofaen Skrevet 6. september 2004 Forfatter Del Skrevet 6. september 2004 jeg skal knekke plater, bortsett fra bakplata, den skal popnagles på. Bøyer 3mm alu på verksted, så det har jeg klart. Popnagle fast sideplater? Vel, jeg skal kunne ta de av samt sette de på igjen, jevnlig. Tenkte på å få frest spor og skråskjære for å få en jevn skjøt, men dette kan kanskje bli litt tricky.. Festing av mutrer i hjørner for skruing fra utsiden går an, men vil helst ikke ha sideplatene liggende slik at de stikker utenfor front om dere skjønner hva jeg mener. Vil at fronten skal dekke sideplatene. Lenke til kommentar
Nemkofaen Skrevet 6. september 2004 Forfatter Del Skrevet 6. september 2004 ingen sveis her i gården, platene blir bulkete og stygge grunnet varmen. Selv med alusveis mente svigerfatter Lenke til kommentar
Margarus Skrevet 16. oktober 2004 Del Skrevet 16. oktober 2004 ja å lage ett kabinett i tynnplate burde ikke være noe stort problem. husk å bøye kantene på plata inn slik at det blir mer avstivt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå