Gå til innhold

Mye om 556, 1557, CL56 osv osv


jendor

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Utseende er da ikke det aller viktigste i valg av bærbar...(da ville vi kanskje alle ha sittet med hver sin Mac :!: ). 1556/7-serien er jo populær først og fremst pga de gir god ytelse til ok pris, og kan brukes til mange formål (4t batterilevetid til kontorarbeid, samtidig som du kan spille spill/3d design etc pga "skikkelig" 3dkort som ati 9600/9700). De er ikke de raskeste, og heller ikke de letteste, men en bra "all-arounder" til alt mulig.

Endret av brsseb
Lenke til kommentar

jeg har ikke sett maskinene på annet enn bilder, men syns ikke det er noe spesielt å si om utseende på dem. De ser helt normale ut.

 

Hadde jeg hatt mye penger så hadde jeg kanskje gått for toppmodellen til thinkpad eller noe sånt, men siden jeg ikke har det så er disse maskinene et godt alternativ.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Personlig synes jeg de er lite pene alle sammen, og ville aldri valgt noen av de :) Og det er jo en god del tråder om problemer med disse maskinene?

Har du faktisk sett noen av dem i virkeligheten da? Hvilke problemer er det du snakker om?

Lenke til kommentar

Sikkert ikke alle som er villig til å betale 5000.- ekstra bare for at det står klistret et anerkjent klistremerke på maskinen...

 

tviler sterkt på at HP og mange andre merker produserer sine maskiner..

Tror nok at Compal har fingeren med i flere maskiner enn vi tror!

 

Etter det jeg har sett her på forumet er det langt mange flere som fornøyd med disse enn misfornøyd... å si at 8 av 10 tråder handler om at folk har feil med disse synes jeg er å ta hardt i...

 

Men for all del...du må gjerne kjøpe det du har lyst på så vi andre plages med de her mindre "pene" maskinene.

Lenke til kommentar

Personlig synes jeg de er lite pene alle sammen, og ville aldri valgt noen av de :) Og det er jo en god del tråder om problemer med disse maskinene?

 

 

Aner ikke hvilke tråder du har sett siden du har lest om så mye problemer med disse maskinene, og ville jo være rimelig kjøtthue om jeg valgte maskin etter utseende ??

 

 

.....er forøvrig en meget fornøyd eier av en av disse "stygge" maskinene....!!

 

:no::no::no:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
og ville jo være rimelig kjøtthue om jeg valgte maskin etter utseende ??

Hvorfor det? De pene pleier som regel å være bra også.

Endret av Slettet+9817234daf
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Hvorfor det? De pene pleier som regel å være bra også.

 

 

...om du ikke skjønte det, så er man kjøtthue om det er utseende som er avgjørende for kjøpet, lettere nå ?

 

:roll::roll::roll:

Du om det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...