jendor Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 Har inntrykk av at de aller fleste er svært opptatt av disse forskjellige maskinene, siden 8 av 10 tråder handler om disse. Personlig synes jeg de er lite pene alle sammen, og ville aldri valgt noen av de Og det er jo en god del tråder om problemer med disse maskinene? Lenke til kommentar
Popobawa Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 Jeg vurderte faktisk 556 og 1557 når jeg skulle kjøpe ny pc. Men så fant jeg ut at jeg heller ville ha en pc der OS var installert fra før, og med widescreen. Valget falt på den maskinen jeg har i signaturen. Lenke til kommentar
brsseb Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 (endret) Utseende er da ikke det aller viktigste i valg av bærbar...(da ville vi kanskje alle ha sittet med hver sin Mac :!: ). 1556/7-serien er jo populær først og fremst pga de gir god ytelse til ok pris, og kan brukes til mange formål (4t batterilevetid til kontorarbeid, samtidig som du kan spille spill/3d design etc pga "skikkelig" 3dkort som ati 9600/9700). De er ikke de raskeste, og heller ikke de letteste, men en bra "all-arounder" til alt mulig. Endret 5. september 2004 av brsseb Lenke til kommentar
TeddyErt Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 jeg har ikke sett maskinene på annet enn bilder, men syns ikke det er noe spesielt å si om utseende på dem. De ser helt normale ut. Hadde jeg hatt mye penger så hadde jeg kanskje gått for toppmodellen til thinkpad eller noe sånt, men siden jeg ikke har det så er disse maskinene et godt alternativ. Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 Naturlig at det kjem mange tråder om maskinene, når dei er så "billige" og mange vil kjøpe dei. Også naturlig at det dukker opp problemer med dei da. Hugs at det er dei som har problem som skrik høgast. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 Personlig synes jeg de er lite pene alle sammen, og ville aldri valgt noen av de Og det er jo en god del tråder om problemer med disse maskinene? Har du faktisk sett noen av dem i virkeligheten da? Hvilke problemer er det du snakker om? Lenke til kommentar
TeddyErt Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 syns ikke det virker som at veldig mange har hatt problemer med dem. Jeg har selv hatt mye problemer med en thinkpad, så selv om dette er veldig bra maskiner så er ikke dem uten feil heller. Lenke til kommentar
Gega Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 Sikkert ikke alle som er villig til å betale 5000.- ekstra bare for at det står klistret et anerkjent klistremerke på maskinen... tviler sterkt på at HP og mange andre merker produserer sine maskiner.. Tror nok at Compal har fingeren med i flere maskiner enn vi tror! Etter det jeg har sett her på forumet er det langt mange flere som fornøyd med disse enn misfornøyd... å si at 8 av 10 tråder handler om at folk har feil med disse synes jeg er å ta hardt i... Men for all del...du må gjerne kjøpe det du har lyst på så vi andre plages med de her mindre "pene" maskinene. Lenke til kommentar
zingy Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 Personlig synes jeg de er lite pene alle sammen, og ville aldri valgt noen av de Og det er jo en god del tråder om problemer med disse maskinene? Aner ikke hvilke tråder du har sett siden du har lest om så mye problemer med disse maskinene, og ville jo være rimelig kjøtthue om jeg valgte maskin etter utseende ?? .....er forøvrig en meget fornøyd eier av en av disse "stygge" maskinene....!! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 (endret) og ville jo være rimelig kjøtthue om jeg valgte maskin etter utseende ?? Hvorfor det? De pene pleier som regel å være bra også. Endret 7. september 2004 av Slettet+9817234daf Lenke til kommentar
zingy Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 Hvorfor det? De pene pleier som regel å være bra også. ...om du ikke skjønte det, så er man kjøtthue om det er utseende som er avgjørende for kjøpet, lettere nå ? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 Hvorfor det? De pene pleier som regel å være bra også. ...om du ikke skjønte det, så er man kjøtthue om det er utseende som er avgjørende for kjøpet, lettere nå ? Du om det. Lenke til kommentar
Slaughter Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 Vil ikkje sei dei er kjøtthuer, dei bare vurderar ting på ein anna måte. Personlig kunne eg ikkje bry meg mindre om utsjånaden (med mindre den var rosa ), men ein må jau respektere at nokon gjer det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå