John Deere Skrevet 9. september 2004 Forfatter Del Skrevet 9. september 2004 Det er den jeg har ment hele tida. Passer den til kabinettet da? Lenke til kommentar
svingstang Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 http://overklokking.no/kabinetter/lianli_pc6277a/index.html de har i alle fall testet kabinettet her og skrevet litt om radiatorer.... les!!! sikler selv på dette kabinettet Lenke til kommentar
traskas waits for alice Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 jupp det passer. Hvis du monterer vifta eller shrouden i viftehullet på kabinettet og fester radiatoren til det igjen, vil det passe ganske bra Lenke til kommentar
toreide Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 Inspirert av denne tråden har jeg nå handlet hos DD. I tillegg til det som var foreslått tidligere i denne tråden har jeg også bestillt blokker for chipset og gpu. Radiatoren ble en Double Heater Core. Burde jeg også bestilt Ramsinks til skjermkortet? Det ser jo ut som om originalkjøleren dekker et større område enn gpu-blokken. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå