erikstein Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 Jeg har en maskin som jeg har "fikset" for noen bekjente. Den har nylig blitt formatert, fresh installasjon av XP er installert. Det som er merkelig er at den får virus med en gang den kommer seg på internett. Jeg testet den med å starte et par sider, msn.no og startsiden.no. De funker helt topp. Så pinger jeg vg. Den får snitt på 30ms. Etter 3-5min så skjærer det seg helt. Når jeg pinger vg, så får jeg mellom 1900 og 2100ms, med request time out hver andre gang. Noen som har en formening om hva dette kan være? Lenke til kommentar
Mato Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 når du instalerer "frech" må du samtidig legge inn alle patcher og antivirus .. det tar 20 min på nett for en ubeskyttet maskin har virus . Lenke til kommentar
jevel Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 Etter du har installert WinXP på nytt så bør du først enable den integrerte firewallen før du går på nett. Deretter laster du ned Sygate Personal Firewall eller lignende og installerer denne. Da er du klar for å kjøre WindowsUpdate og å laste ned antivirus (AVG f.eks.). -KJ Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 Antivirus og firewall må til fort. Deretter ad-aware, spybot osv. Lenke til kommentar
nree Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 Dra ut nettverkskabelen ved instalasjon av win og få alle dine virus prg osv på cd disket ol. Instaler dette og du er klar for den "store prøven" SETTE I NETTVERKSKABELEN Lenke til kommentar
nree Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 hehe... SETTE I NETTVERKSKABELEN Lenke til kommentar
Ayanez Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 heh. når jeg formaterte og la inn winxp på nytt, tok det max 2 minutter på internett før jeg fikk blaster Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 (endret) Blaster kommer gjennom internet eksplorer. Den må for all del ikke åpnes før antivirus og brannmur er fult oppdatert med live update eller lignende. Endret 6. september 2004 av perpyro Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå