Han Derre Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 Heisann! Jeg kjøpte dette hovedkoret som en demovare. Dvs. at det ikke fulgte med drivere eller programvare. Jeg har klart å få kjørt i gang pc'en men med noen små men irriterende feil og håper noen av dere kan hjelpe meg. 1) Under oppstart kommer denne beskjeden: "No driver attached to the fasttrack controller, the BIOS is not installed" Jeg har jo installert driverne til Raptor'n, hva betyr da dette? 2) Hvordan kan jeg få lastet ned programmet som oppdaterer Bios'en til hovedkortet automatisk? Det var vel det jeg kom på i denne omgang, men jeg kommer garantert tilbake! MVH Han Derre Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 "No driver attached to the fasttrack controller, the BIOS is not installed" Det betyr bare at du ikke har installer RAID-drivere. Deaktiver RAID i bios, så forsvinner den. Biosflasher for windows kan du laste ned på www.asus.com.tw et sted. Lenke til kommentar
Han Derre Skrevet 5. september 2004 Forfatter Del Skrevet 5. september 2004 Jeg har søkt på sidene til Asus mange ganger, men finner kun Biosflasher for DOS? Hvordan skal jeg bruke den? Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 http://www.asus.com.tw/support/english/tec...bios/intro.aspx Der står det litt om det. Ser visst ut til at Winflash kun er til sokkel A hovedkort. Lenke til kommentar
Han Derre Skrevet 5. september 2004 Forfatter Del Skrevet 5. september 2004 Hvordan restarter jeg i DOS-modus da? Er det forresten noen som kunne låne meg installasjns-cd'en til hovedkortet mitt? Jeg dekker selvfølgelig kostnader til porto og litt ekstra for bryderiet MVH Han Derre Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 www.bootdisk.com Last ned for MS-Dos 6.22 eller noe. Lenke til kommentar
Bennyhil Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 Kan maile deg Asus Update V5.03.01. ca 1,4MB Hva er rett adresse? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå