ace_ventuora Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 Jeg har noen bobler her (biler altså ), en 53 modell og 2 stykker fra rundt 1960. Pluss et understell fra samme tid. Går det ann å kombinere disse så det til sammen blir en bil? Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 Høres ut som et kult prosjekt, og det bør vel egentlig gå greit. Lag en worklog i Bil og Motor delen av forumet hvis du starter prosjektet Lenke til kommentar
ace_ventuora Skrevet 5. september 2004 Forfatter Del Skrevet 5. september 2004 (endret) Det skal jeg gjøre Bare det at jeg mangler en motor... Hvor stor motor kan man egentlig ha baki ei boble? (Det er takluke på den som eventuelt blir hovedbilen ) Endret 5. september 2004 av ace_ventuora Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 Mener jeg så en boble ett eller annet sted som var registrert med 2,4 liters motor. Så du trenger sikekrt ikke å bekymre deg så alt for masse om størrelsen på motoren om du bare gjør alt annet skikkelig, og snakker med biltilsynet. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 Det skal jeg gjøre Bare det at jeg mangler en motor... Hvor stor motor kan man egentlig ha baki ei boble? (Det er takluke på den som eventuelt blir hovedbilen ) Sett inn et skikkelig monster! Lenke til kommentar
ace_ventuora Skrevet 5. september 2004 Forfatter Del Skrevet 5. september 2004 Passer et monster da? Er jo ikke alverden med plass der. Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 Hva med en porsche motor? Har hørt de skal passe i bobler. Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 (endret) *eller ikke* Endret 6. september 2004 av sluffy Lenke til kommentar
DraZeN Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!---***WANKEL MOTOR***---!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar
ace_ventuora Skrevet 6. september 2004 Forfatter Del Skrevet 6. september 2004 (endret) Aldri hørt om Wankel jeg, men så har jeg ikke allverden av peiling på biler. Er det dyrt eller? Blir det i såfall plass til baksete? Endret 6. september 2004 av ace_ventuora Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 Wankel er en motor som har blitt brukt til omtrent alle biltyper. Passer kanskje din også? Men jeg vet ikke, har faktisk ikke peiling. Lenke til kommentar
ChalStye Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 stemmer det at porche boxer motorer passer? eller er det bare wankel motorer? Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 En del gamle Porsche moterer passer i bobla, tror de fra den første 911 skal passe Lenke til kommentar
Opus Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 (endret) Porche kommer med boxer 4 og 6 sylindre, 924 med v-motor. 2l type 4 motor(VW Transporter 79-82', Porche 914 og 911) funker som bare juling, får 120-130 hk med sint kam og store Dellorto-gassere. btw; flyttes til "Bil -> Motor" Endret 7. september 2004 av Opus Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå