Sjøbanan Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 Hei jeg kjøpte prix pcen.. så lurete jeg på om jeg ksulle avinstalere disse driverene som var innstalert på pcen når jeg fikk dem, og innstare de nye driverene fra www.ati.com Men hvis jeg burde butte Hvorofor? Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 Nå sier du ikke hvilken versjon av ATI driverne som er installert fra før, men det lønner seg alltid å bruke de nyeste driverne, iallefall med de nyere kortene, siden de ofte fixer bugs og andre ting. Lenke til kommentar
slettmegplss Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 Nå sier du ikke hvilken versjon av ATI driverne som er installert fra før, men det lønner seg alltid å bruke de nyeste driverne, iallefall med de nyere kortene, siden de ofte fixer bugs og andre ting. Ja, de nyeste driverene fikser ofte mange bugs som f.eks. feil i grafikk og kan gi merkbare ytelsesforskjeller. (f.eks. 12% ytelsesøking i doom3) Oppdater drivere er kos Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå