Snafu_pimp Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 Topicen sier alt... inn eller ut av kabinettet Lenke til kommentar
Shimano Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 Greia er jo å få sirkulasjon; hvis alle blåser inn eller alle blåser ut så hjelper det ikke stort. Som en grunnregel så bør de som sitter lavt (og foran) blåse inn og de som sitter høyt (og bak) blåse ut så du får mest mulig 'gjennomtrekk'. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 Inn foran og ut bak. 2stk på hver side. En som blåser inn i døren og inn på toppen om du har mulighet for det også. Etter nøye testing har jeg kommet frem til at dette duger best hos meg ihvertfall. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 for øyeblikket tester jeg ut noe nytt, en foran blåser inn, en bak blåser inn og en på venstre side blåser inn, så sitter det en kraftig en i toppen som blåser all varm luft ut (varm luft stiger..) har faktisk fått litt lavere temp. nå.. og det kommer ikke at det er kaldere på ute.. Lenke til kommentar
LOZER Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 Få inn kald luft langs gulvet og send den ut i toppen av kabinettet. Som kjent stiger varm luft. Skal du ha støvfilter må det monteres på viftene som tar luft inn i kabinettet. Da er det også et poeng og ha overetrykk i kabinettet! Lenke til kommentar
atrax Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 Viktig angående støvfilter: Montér disse slik at vifta suger lufta gjennom dem, da mister du ikke så mye av luftstrømmen. Lenke til kommentar
toretors Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 Det kan også være greit å plassere vifta foran for harddiskene, slik at de og holder seg kjølige Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå