Darth Kjell Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 Ifølge hvem? Gamesmix har satt opp 30. september som release dato. Hva Gamesmix (verdens teiteste navn?) eller noen andre sier er helt uten betydning. Det er Valve som bestemmer release-datoen. De røper den ikke til Gamesmix før de sier den til f.eks Shacknews, eller skriver den på hjemmesiden sin. Lenke til kommentar
MistaPi Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 Det er vel heller utgiveren (Vivendi i dette tilfelle) som bestemmer release datoen og spill butikker får ofte disse datoene fra nettopp utgiverene. Lenke til kommentar
Darth Kjell Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 Det er vel heller utgiveren (Vivendi i dette tilfelle) som bestemmer release datoen og spill butikker får ofte disse datoene fra nettopp utgiverene. Ikke helt riktig. Utgiverene tipper noen ganger release dato. Dette fordi at de har aksje holde seg i verdi. Men hvis spillet ikke er ferdig, er det lite utgiveren kan gjøre. Noen ganger så presser de seff på for at spillet skal bli ferdig til f.eks jul, men ingen tjener i lengden på å gi ut uferdige spill. Jeg anser det som lite trolig at Vivendi skal få diktere når HL2 skal bli sluppet. Lenke til kommentar
Frozk Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 Kan jo virke som om dem skal vente til jul for å gi ut HL2 pga de vil at flere foreldre skal kjøpe det i jule gave til barna deres Lenke til kommentar
VeXx Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 Hvilke skjermkort får du med en Half Life 2 Kuppong? vurderer åkjøpe meg kort snart til HL2 Får du skjermkort med en HL2 kupong ? Har du penger så kjøper du et X800XT PE. Lenke til kommentar
MistaPi Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 Ikke helt riktig. Utgiverene tipper noen ganger release dato. Dette fordi at de har aksje holde seg i verdi. Men hvis spillet ikke er ferdig, er det lite utgiveren kan gjøre. Noen ganger så presser de seff på for at spillet skal bli ferdig til f.eks jul, men ingen tjener i lengden på å gi ut uferdige spill. Jeg anser det som lite trolig at Vivendi skal få diktere når HL2 skal bli sluppet. I tilfeller der det er utgiveren som fiansierer et prosjekt har utgiveren ofte mye og si, og dem kan bestemme seg for å utgi spillet selv om utvikleren mener at det ikke er ferdig (det må selvfølgelig være spillbart). Jeg tror dog neppe det er et slikt forhold mellom Valve og Vivendi, men om HL2 blir ferdig i dag så kan nok ikke Valve si at til fredag slipper vi ut spillet hvis det står 25. oktober i avtalen med Vivendi. Lenke til kommentar
Salty-B Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 Jeg mener å huske at EA presset på får å få ut black & white selvom det var mange feil i det. Lenke til kommentar
rogersj Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 Kjøpte akkurat et Powercolor X800 XT PE Asassin limited edition. Dette er det ENESTE X800... kortet som har Half Life 2 kupongen . Alle andre kort som er i slag i dag har ikke denne kupongen . Lenke til kommentar
HKS Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 Kjøpte akkurat et Powercolor X800 XT PE Asassin limited edition. Dette er det ENESTE X800... kortet som har Half Life 2 kupongen . Alle andre kort som er i slag i dag har ikke denne kupongen . Når kommer det på lager da? Med hastigheten ATi sender ut XT kort kommer sikkert ikke kortet før HL2 er ute... :!: Lenke til kommentar
rogersj Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 Raptor' date='06/09/2004 : 12:01'] Kjøpte akkurat et Powercolor X800 XT PE Asassin limited edition. Dette er det ENESTE X800... kortet som har Half Life 2 kupongen . Alle andre kort som er i slag i dag har ikke denne kupongen . Når kommer det på lager da? Med hastigheten ATi sender ut XT kort kommer sikkert ikke kortet før HL2 er ute... :!: Var på lager for 2 uker siden , da fikk Norek.no inn flere omganger med dette kortet . Da fikk jeg mitt ..... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå