Ingar Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 (endret) Selv mener jeg at Frode Johnsen og Daniel Braaten er meget strerke kandidater. Endret 5. september 2004 av INGaR Lenke til kommentar
stian-hg Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 Brede Hangeland Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 (endret) Brede Hangeland Har jeg forstått deg rett, så mener du at BREDE HANGELAND er den BESTE i Tippeligaen? :!: Endret 17. september 2004 av Bandidos Pelle Lenke til kommentar
stian-hg Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 Beste på Viking, ergo best i Tippeligaen. Gidd å sjekk kor eg komme fra før du klør deg i håve av det hvertfall... Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 Beste på Viking, ergo best i Tippeligaen. Gidd å sjekk kor eg komme fra før du klør deg i håve av det hvertfall... Spørsmålet er ikke hvem du "ønsker" skulle vært den beste i Tippeligaen. Spørsmålet rettes egentlig mot et mer objektivt synspunkt. Jeg henvender meg til laget som ligger øverst på tabellen, Rosenborg, og synes Ørjan Berg holder verdensklasse til tider. Lenke til kommentar
monstar Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 Daniel Bråten og Martin Andresen Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 (endret) Frode Olsen eller Daniel Fredheim Holm EDIT: "Bandidos Pelle": Du skal ikke le av Brede Hangeland, han er ekstremt dyktig og absolutt blandt Norges beste spillere. Endret 17. september 2004 av PoleCat Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 Ørjan Berg, men har tapt seg litt i år. Frode Johnsen har gjort en god jobb. Og Steffen Iversen kommer seg nå med litt kamp trening. Martin Andresen er også en kjempe spiller. Men nå begynner det vel å bli litt mange. Holder meg til Frode Johnsen da. Lenke til kommentar
stian-hg Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 Beste på Viking, ergo best i Tippeligaen. Gidd å sjekk kor eg komme fra før du klør deg i håve av det hvertfall... Spørsmålet er ikke hvem du "ønsker" skulle vært den beste i Tippeligaen. Spørsmålet rettes egentlig mot et mer objektivt synspunkt. Objektive synspunkt innen fotball eksisterer vel knapt i det hele tatt. For å ikke gjøre denne posten helt meningsløs må jeg innrømme at Martin Andresen har imponert meg mest, sett bort i fra Viking-spillere. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 18. september 2004 Del Skrevet 18. september 2004 Espen Johnsen, Frode Johnsen, Ole Martin Årst, Ørjan/Runar Berg. Hoftun/Riseth. Lenke til kommentar
Jeg_ruler Skrevet 18. september 2004 Del Skrevet 18. september 2004 Likte Magne Hoseth men nå er jo han i FCK. Liker Andresen Lenke til kommentar
monzilla Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 Tja, tippeligaens beste lag i en 4-4-2 : E. Johnsen Hanstveit, Soma, Hangeland, usikker på høyrebacken, men Russel er en kandidat Kvisvik, Andrèsen, Olofinjana (han forsvant), Braaten Winters - Brattbakk Skinner vel litt igjennom her at jeg er brannpatriot. Tippeligaens beste spiller pr i dag : Robbie Winters. Scorer jevnt og trutt, alltid en trussel for forsvaret. Tippeligaens beste norske spiller : Rangvald Soma. Ekstreme kvaliteter, sikker som banken Tippeligaens største talent : Daniel Braaten, D.F.holm kommer på en god andreplass i dag. Tippeligaens mest oppskrytte spiller : Erik hoftun Tippeligaens mest forhatte spiller : Hagen Lenke til kommentar
FM Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 Tja, tippeligaens beste lag i en 4-4-2 : E. Johnsen Hanstveit, Soma, Hangeland, usikker på høyrebacken, men Russel er en kandidat Kvisvik, Andrèsen, Olofinjana (han forsvant), Braaten Winters - Brattbakk Skinner vel litt igjennom her at jeg er brannpatriot. Tippeligaens beste spiller pr i dag : Robbie Winters. Scorer jevnt og trutt, alltid en trussel for forsvaret. Tippeligaens beste norske spiller : Rangvald Soma. Ekstreme kvaliteter, sikker som banken Tippeligaens største talent : Daniel Braaten, D.F.holm kommer på en god andreplass i dag. Tippeligaens mest oppskrytte spiller : Erik hoftun Tippeligaens mest forhatte spiller : Hagen Liker det jeg leser..... BRANN Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 (endret) Brede Hangeland har imponert, samt "nykommeren" Egil Østenstad er på vei inn i siddisenes hjerter :!: Men når det gjelder sånn generelt, med tanke på andre lag, så vil jeg si at Ørjan Berg & co i Rosenborg har imponert noe helt sinnsykt Endret 24. september 2004 av Gnomenz Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 Ingen har i år utmerket seg så mye at de er den klart beste i tippeligaen. Å kalle Braaten for den beste etter å ha spillt kun et par kamper i ligaen blir litt drøyt, men at han er et supertalent, ja det er han. Spillerne som har vært gode i år er (i tilfeldig rekkefølge), Ragnvald Soma, Panzer-Hagen, Fredheim Holm, Ardian Gashi, Robbie Winters, Frode Johnsen, Gylfi Einarsson, Brede Hangeland. Pluss sikkert mange jeg ikke kommer på. Ardian Gashi og Ragnvald Soma er vel de to som har overrasket mest! Lenke til kommentar
monzilla Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 Winters og Soma viste seg svært gode i dag mot lyn. Grunnen til at jeg satt Braaten på laget er at når han glimter til, så ser man hvilke ekstreme kvaliteter fyren innehar Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 (endret) Edit: Misforstod litt, trodde det dreide seg om lag. Morten Gamst Pedersen og Frode Johnsen er mine favoritter. Endret 28. september 2004 av Earendil Lenke til kommentar
Heimen Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 Brede Hangeland har imponert, samt "nykommeren" Egil Østenstad er på vei inn i siddisenes hjerter Hjemkommeren mener du vell. Soma imponerer, det samme gjør Frode Johnsen. Frode Olsen burde spilt på landslaget i steden for Espen Johnsen. Uansett er det vanskelig å være objektiv i fotball Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 Ser ut som doke har glømt en person. Alexander Ødegård har utrulige 11 (?) mål i sogndal. Det er tross alt vanskeligare enn Frode Johnsens 14(?) scoringer.. Soma har vel ikkje imponert, han var jo tross alt i utlandet. Det var egentlig akkurat det Brann trengte i tillegg. En skikkelig god midtstopper. Med dette meiner eg at han har vel egentlig innfridd forventningane Uten å vere Enga fan er jo Fredheim Holm et navn for framtida. Om han holder seg skadefri, vil han nok få mange landskamper. Frode Johnsen, som eg forøvrig ikkje liker i det heile tatt, har spelt en meget god sesong for RBK. Er jo mange fleire...men andre kan jo fortelle ka dei syns også.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå