Jan-E. Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 Tenker på å bestille en Samsung 80GB S-ata på komplett, men det er jo umulig å finne ut om den leveres med kabler..... Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 Aldri fått kabler til harddisk . Vanligvis følger det med noen kabler i en hovedkort retail pakke . Lenke til kommentar
svennand Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 Tenker på å bestille en Samsung 80GB S-ata på komplett, men det er jo umulig å finne ut om den leveres med kabler..... s-ata kabel har aldri følgt med når jeg har bestilt harddisk i hvert fall men pleier å følge med enten en eller to kabler med hovedkort som har s-ata... Lenke til kommentar
Jan-E. Skrevet 5. september 2004 Forfatter Del Skrevet 5. september 2004 Synes å huske at det fulgte med da jeg kjøpte min WD 80Gb, men så var det det med hukommelsen da...... Lenke til kommentar
Lugmeister Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 Har ikke fått kabel med harddiskene jeg har bestilt, bare fått de med hovedkort og ide kontrollere. Lenke til kommentar
wiak Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 Kabler følger med Hovedkort ikke Harddisker du får kjøpe med en kabel gutt! Lenke til kommentar
Mads J. Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 Uansett er det ikke så dyrt for en kabel, å i værste fall er det ikke verdens undergang å ha en kabel ekstra vis det følger med Lenke til kommentar
Lugmeister Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 Ekstra harddiskkabler er alltid kjekt og ha. Lenke til kommentar
cliffme Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 HDD kabler følger med hovedkort, ikke disk. Lenke til kommentar
boosting Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 Tenker på å bestille en Samsung 80GB S-ata på komplett, men det er jo umulig å finne ut om den leveres med kabler..... Spørs om det er bulk eller retail. Kjøpte en retail Samsung spinpoint 120gb s-ata disk, og det var kabler i den (sata + overgang fra "gammel" strømkontakt til sata). Lenke til kommentar
Stream Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 Det fulgte med sist jeg kjøpte. Det var en 160GB Samsung eller Seagate disk fra pcutstyr.no. Kabelen var teipet fast på utsiden av hd-esken. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå