^aM^ Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 Hey, hvilken windows verisjon bør jeg kjøre på en pc med 33mhz:P, tenkte jeg skulle bygge ein nye pc bare av enormt gamle deler(edo ram(8mb) og denslags). noen som vet hvilket windows jeg bør velge? takker for alle svar, mvh aM Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 Windows 3.1 eller 3.11 Lenke til kommentar
^aM^ Skrevet 5. september 2004 Forfatter Del Skrevet 5. september 2004 (endret) Det var det jeg tenkte meg jah, du vet vel ikke om ein side eller noe som har denne verisjonen?(har ikke brukt google enda, spiller cs atm har ikke tid) *Ber ikke om ulovlig kopi, lurer bare på om de har lagt den ut som gratis verisjon* Endret 5. september 2004 av ^aM^ Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 Du kan jo prøve win95. Du får ta deg tid til å søke da , ikke regne med at andre gjør det for deg... Tror dessuten ikke at setup diskene til 3.11 ligger ute på normale sider da det er copyright på os selv om det er gammelt . Lenke til kommentar
^aM^ Skrevet 5. september 2004 Forfatter Del Skrevet 5. september 2004 Jeg fant ut at det var copyright fremdeles jah, tviler litt på at windows 95 kjører så bra men men, takker for alle svar Lenke til kommentar
Joe DiMaggio Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 Finnes det ikke eldre linux versjoner som er ganske "lettdrevende"? Lenke til kommentar
^aM^ Skrevet 6. september 2004 Forfatter Del Skrevet 6. september 2004 det gjør det helt sikkert, du kan jo skru ned gfx på de nyere også, men vil ha windows siden de gamle verisjonene har så fine farger. tror jeg har 3.1 i ein diskett boks her hjemme Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 (endret) Kjører windows 95 på Commodoren min, jeg Det er en 486 33MHz med 16 MB RAM. Funker faktisk helt greit det - de to-tre gangene jeg har brukt den det siste året Endret 6. september 2004 av Loomy Lenke til kommentar
arsvendg Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 aahh... win 3.11 det var tider det... mimre mimre... Får nesten litt lyst til å dra hjem å leite rundt på loftet, børste av støvet på den gamleste pc'en i huset å starte opp win 3.11 igjen... tihi... Lenke til kommentar
Fat_ASS Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 Hehe har Windows 1.1 vis d hjelper??!! på to disketter.... har aldri fått t å installere d for pc`en e for ny....:/ men på en så gammel pc så kanskje...??! Kommer bare inn i setupen....:/ Lenke til kommentar
Roger72 Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 Kjører windows 95 på Commodoren min, jeg Det er en 486 33MHz med 16 MB RAM. Funker faktisk helt greit det - de to-tre gangene jeg har brukt den det siste året Hadde -95 på min gamle maskin med samme spekken. Fungerte bra det den tiden. :!: Lenke til kommentar
Roger72 Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 Kjører windows 95 på Commodoren min, jeg Det er en 486 33MHz med 16 MB RAM. Funker faktisk helt greit det - de to-tre gangene jeg har brukt den det siste året Hadde -95 på min gamle maskin med samme spekken. Fungerte bra det den tiden. :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå