olsok29 Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 Når jeg avslutter maskinen, får jeg følgende programfeilmelding: netsh.exe programfeilInstruksjonen i "0x77e952e9" refererte til adresse "0xffffffff" Minnet kunne ikke være "read". Klikk "OK" for å avslutte programmet. Klikk "avbryt" for å feilsøke. Dersomm jeg ikke foretar meg noe som helst, avslutter maskinen normalt. Ved ny oppstart kan det komme en forspørsel om feilen skal rapporteres til Microsoft Maskinen ser ut til å fungere normalt Intet spesielt skjer når jeg klikker "OK" for å avslutte programmet, eller "Avbryt" for å feilsøke. Har ikke foretatt meg noe spesielt på maskinen som skulle framkalle denne feilmeldingen. Hvordan i all verden blir jeg kvitt den? Hva skal jeg gjøre for evt å rette opp "feilen"? Vil det hjelpe å legge inn en ny "netsh.exe"? Noen som har et forslag? Bruker XP pro +spk 1. olsok29 Lenke til kommentar
WonderBjarne Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 akkurat det samme skjer på min maskin...har xp home. kommer heller ikke på noe spess jeg har gjort som kan forårsake det problemet. håper på svar jeg også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå