jonathankrane Skrevet 5. september 2004 Rapporter Del Skrevet 5. september 2004 Kl 20.00 er det stille stund på playahead og MSN . For å minnes alle barn som døde i Russland. Så kl 20.00 skriver vi ingen GB eller Meil eller chatter på msn . Allt blir som vanlig 20.01 .Send dette till så mange du kan. Posta denne på hardware også men det hva vell feil posta. Men jeg synes at alle burde støtte dette sia det hvar ganske trist Lenke til kommentar
DDDD Skrevet 5. september 2004 Rapporter Del Skrevet 5. september 2004 Jaok, klokka mi går jo helt nøyaktig som alle mine venners klokke. Lenke til kommentar
Nicklas Skrevet 5. september 2004 Rapporter Del Skrevet 5. september 2004 Jaok, klokka mi går jo helt nøyaktig som alle mine venners klokke. Hehe min også (eller ikke) Lenke til kommentar
knutby Skrevet 5. september 2004 Rapporter Del Skrevet 5. september 2004 Lurer på hvor mange som poster her kl 20:00... Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 5. september 2004 Rapporter Del Skrevet 5. september 2004 (endret) Jeg kommer ihvertfall til å poster her, snakke på msn osv. klokka 8... Dette kan vel regnes som spam? Er ihvertfall et utall folk som har sagt dette til meg sånn ca. hvert 5. sekund på MSN og IRC idag. Jeg mente alle spamtøsene som bare skal plage meg burde "brenne i helvete"... Edit: Liten omformulering. Endret 5. september 2004 av Goophy Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 5. september 2004 Rapporter Del Skrevet 5. september 2004 Jeg kommer ihvertfall til å poster her, snakke på msn osv. klokka 8...Dette kan vel regnes som spam? Er ihvertfall et utall folk som har sagt dette til meg på MSN og IRC idag. Jeg mente alle burde "brenne i helvete"... Ja, det du skriver regnes som spam. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 5. september 2004 Rapporter Del Skrevet 5. september 2004 For noe piss. Lenke til kommentar
VeXx Skrevet 5. september 2004 Rapporter Del Skrevet 5. september 2004 Jeg kommer ihvertfall til å poster her, snakke på msn osv. klokka 8...Dette kan vel regnes som spam? Er ihvertfall et utall folk som har sagt dette til meg på MSN og IRC idag. Jeg mente alle burde "brenne i helvete"... Hvem burde brenne i helvete ? Lenke til kommentar
Torsteinen Skrevet 5. september 2004 Rapporter Del Skrevet 5. september 2004 Fjortis greier Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 5. september 2004 Rapporter Del Skrevet 5. september 2004 (endret) De som sender den tekster trådstarter skrev til meg på IRC og MSN kontinuerlig med tidsmellomrom på 5 sekunder... Kan til tider være irriterende. Edit: Leif. Endret 5. september 2004 av Goophy Lenke til kommentar
VeXx Skrevet 5. september 2004 Rapporter Del Skrevet 5. september 2004 De som sender den tekster trådstarter skrev til med på IRC og MSN kontinuerlig med tidsmellomrom på 5 sekunder...Kan til tider være irriterende. Nå gjorde du meg skikkelig forbanna, du skulle omformulert den setningen med tanke på topic. Trodde du mente barna i Russland. Ja slikt minnestund på nettet er off da wall. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 5. september 2004 Rapporter Del Skrevet 5. september 2004 Hmm, setningen er da plassert under der jeg nevner folk som plager meg. Men greit, skal omforulere det litt... Lenke til kommentar
Den Røde Tsar Skrevet 5. september 2004 Rapporter Del Skrevet 5. september 2004 Minnestund på nettet blir bare teit, enten skal sånt gjøres skikkelig eller ikke det hele tatt.. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 5. september 2004 Rapporter Del Skrevet 5. september 2004 tja............. makan til bullshit... Lenke til kommentar
Gjest medlem-23990 Skrevet 5. september 2004 Rapporter Del Skrevet 5. september 2004 Eller kanskje man burde gjore noe vetig isteden for? Som a donere penger? En minnestund gjor ikke en drit for de barna, aerlig talt. Lenke til kommentar
baldviking Skrevet 6. september 2004 Rapporter Del Skrevet 6. september 2004 Norge, ved staten, gir narkoseutstyr, spesialsenger for brannskadde og kunstige ledd. Russland ba om hjelpen i dag søndag og den sendes i morgen mandag, ifølge TV-Norge. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå