Uin Viel Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 (endret) Jeg skal lage en hjemmeside for en kar som driver et firma som heter RS Bygg og Vedlikehold. Er det noen som har tips om hvordan dere ville gjort det? Den skal ikke være med masse flash eller dilldall. Jeg tar i mot alle konstruktive forslag gladhjertet Endret 6. september 2004 av mads89 Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 Tja, det er lettere om du lager et forslag, så kan vi kommentere utifra det.. Det finnes mange måter å lage en side på, det finnes ingen fasit. Det bør jo kanskje ha noe med bedriften å gjøre.. Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 Alt utenom bilde (ofte hentet fra sxc.hu) som brukes til en halvhøy header---------------- meny ---------------- innhold ---------------- footer Ta en titt på Zen for inspirasjon. Lenke til kommentar
Prowl Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 Jeg skal lage en hjemmeside for en kar som driver et firma som heter RS Bygg og Vedlikehold.Er det noen som har forrslag om hvordan siden skal se ut? Den skal ikke være med masse flash eller dilldall. Jeg tar i mot alle konstruktive forslag gladhjertet Får du betalt for lage denne siden? Lenke til kommentar
Uin Viel Skrevet 5. september 2004 Forfatter Del Skrevet 5. september 2004 Jeg skal lage en hjemmeside for en kar som driver et firma som heter RS Bygg og Vedlikehold.Er det noen som har forrslag om hvordan siden skal se ut? Den skal ikke være med masse flash eller dilldall. Jeg tar i mot alle konstruktive forslag gladhjertet Får du betalt for lage denne siden? Jepp Lenke til kommentar
kvikks Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 no offence, men tar du betalt spør du ikkje i et forum om hvordan siden skal se ut!! Inspirasjon finner du på nettet, se på andre sider i samme sjanger! Lenke til kommentar
Uin Viel Skrevet 6. september 2004 Forfatter Del Skrevet 6. september 2004 (endret) Ok er det noen som har noen tips. Endret 6. september 2004 av mads89 Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 Tips? - Bruk CSS - Skriv korrekt (X)HTML - Bruk fine farger - Lag et fint design Hva er det egentlig du vil ha? En skisse? Et ferdig design? Ikke for å være frekk, men hvis du ikke engang klarer å begynne et sted har du kanskje tatt på deg feil oppgave. Lenke til kommentar
Uin Viel Skrevet 6. september 2004 Forfatter Del Skrevet 6. september 2004 Tips?- Bruk CSS - Skriv korrekt (X)HTML - Bruk fine farger - Lag et fint design Hva er det egentlig du vil ha? En skisse? Et ferdig design? Ikke for å være frekk, men hvis du ikke engang klarer å begynne et sted har du kanskje tatt på deg feil oppgave. Skjønner hva du mener... Kan komme med en fisk snart så kan dere se litt på den? Lenke til kommentar
Simon Zimmermann Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 Tror det er bedre å ta det den veien. Så kan man heller komme med forslag om hva du kan gjøre bedre osv. Det blir litt feil å få noen andre til å lage en webside du får betalt for. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå