Supernaut_ Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 En kompis av meg har Shuttle SN85G4+A64 3000+ , vifta til CPU kjølern er blitt seig og svirrer så og si på 1 rpm. Dette har ikke noe posetiv effekt mot varme. Noen som vet hvor man kan få tak i ny sånn vifte ? El noen anbefalninger ? CPU temp er oppe i mye over 80 og PC'en rebooter av seg selv ofte. Mvh Daniel. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 Det får du svar på i testen min. Om heatpipe-viften så og si ikke spinner, bør han ikke bruke maskinen. Lenke til kommentar
Paulex Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 Joda, jeg har en NORMAL vifte som blåser ned å senker varmen + enda en vifte, så den holder seg ok, men det er ikke serlig pratisk. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 Joda, jeg har en NORMAL vifte som blåser ned å senker varmen + enda en vifte, så den holder seg ok, men det er ikke serlig pratisk. ? Det der må du nok formulere litt bedre. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 Det der må du nok formulere litt bedre. En smule. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå