rmon Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 Fra Socket A til 754, 939 da tenker jeg på Athlon Barton 2800 til en AMD64.. Hva slags ytelse klarer den nye scoketen i forhold til Socket A? jeg tenker på Oppstart og loading av spill, programmer.. f eks. loader windowsen lenge? eller kommer den rett inn? Lenke til kommentar
hallgeirl Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 Om OS'et loader fort, har jo også en god del med harddisken å gjøre. Det er vanligvis den som er flaskehalsen der. Men jeg vil da tro at ytelsen er mye bedre på 754/939 systemene. Jeg finner det snart ut (skal bytte ut min XP2600+ med en 3500+ 939 ) Lenke til kommentar
rmon Skrevet 5. september 2004 Forfatter Del Skrevet 5. september 2004 ta å si ifra da men den har jo dual ram + fsb på 800hmz så den burde være litt bedre.. jeg må være klar for Half-Life 2 Ps. har S-ATA 7200RPM 8MB Lenke til kommentar
hallgeirl Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 (endret) ta å si ifra da men den har jo dual ram + fsb på 800hmz så den burde være litt bedre.. jeg må være klar for Half-Life 2 Ps. har S-ATA 7200RPM 8MB Skal prøve på det hvis jeg husker det Gleder meg som en unge til jeg får lønninga denne måneden EDIT: Hvis du liker at OS'et starter opp raskt, vil jeg anbefale deg en western digital raptor 74 gig ellerno Skal kjøpe det selv sammen med hovedkort+CPU. Skal være meget rask, meget god OS-disk. Det ligger en del erfaringer inne om den i produktguiden på hw.no. (74gig'en skal vissnok være en del raskere enn 36gig'en, antageligvis pga. hvor tett dataene lagres) Endret 5. september 2004 av ZiggWarth Lenke til kommentar
Dingot0m Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 Og jeg tror 74GB-versjonen bråker litt mindre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå