eXZire Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 Bare lurer litt.. hvor varme tåler egentlig prosessorer å være? Satte på en viftekontroll på kjøleren til en AMD Athlon 1.4 @ 1.5GHz, og nå er den stabil på 60 grader.... hvor mye varme tåler de forskjelligere prosessorene før de blir ustabile? Lenke til kommentar
aMo Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 Tror kritisk temp for AthlonXP prosessorer er 90grader vaffal... Eller 85.. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 Max die. temp på AthlonXP er 80 grader. XP-m skal tåle 100. Intel er vel nogenlunde samme, men de stopper opp når det blir for varmt... Lenke til kommentar
eXZire Skrevet 5. september 2004 Forfatter Del Skrevet 5. september 2004 Hn. Ok. Da har jeg litt å gå på ihvertfall Lenke til kommentar
hallgeirl Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 de tåler nok en god del varme før de ryker, men jeg vil tro at levetiden blir litt bedre med lav temparatur enn med > 65 grader og slikt Lenke til kommentar
stian-hg Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 (endret) Dette er en fin oversikt med blandt annet tempereturfølsomhet. Endret 5. september 2004 av stian-hg Lenke til kommentar
eXZire Skrevet 5. september 2004 Forfatter Del Skrevet 5. september 2004 de tåler nok en god del varme før de ryker, men jeg vil tro at levetiden blir litt bedre med lav temparatur enn med > 65 grader og slikt hehe.. driter jeg i, om denne dør nå gjør det ikke no uansett, kjøper ny pc strax stian-hg: Nice Sånt jeg ville se Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå