Gå til innhold

TuneUp Utilities 2004 (mine erfaringar)

hemo

Anbefalte innlegg

Etter tips frå ein kompis, testa eg ut TuneUp Utilities 2004 for Windows XP. Programmet gjev rask tilgang til tinga under skallet på Windows, og har mengder av feilrettings- og optamaliseringsvalg.

Då eg starta med dette, hadde eg ein installasjon av norsk Windows XP. Denne installerte eg då maskina var ny, og har ikkje installert Windows etter dette (kryss i taket!!). Frå Systeminfo (kommando i ledetekst) les eg:

Opprinnelig installasjonsdato: 19.12.2003, 13:15:17

Her er oppstartstid, før og etter

Kva Før(1 Etter(2 Tilpassa(3

====================================

POST 0:20 0:20 0:20

Login 0:53 0:53 0:53

Ferdig 2:30 1:40 2:00

Og konklusjonane er:

- Full systemfiks, vekk med alt i oppstart, samt defragmentering av registeret, gjev kortare oppstart frå login til ferdig.

- TuneUp Util. kan retta feil og angra på det meste etterpå.

- Tilleggsverktøya var mange og kjekke:

- - WinStyler med f.eks. login screen- og visual style manager

- - Systeminfo med god oversikt

- - Undelete og Shredder (sikker sletting)

- TuneUp Util. fiksar ikkje alt, og gjer ingen mirakel. F.eks. vil ein svak PC med for mykje programvare fungera seint, også etter TuneUp har optimalisert. TuneUp kan likevel rette feil, samt omtimalisera noko!

- På min PC klarte den ikkje å hindra DU Meter å starta opp

- Uninstall-helperen laga problem, då eg skulle avinstallera Creative-programvaren (frå ein lånt .mp3-spelar). Eg starta på toppen av Creative-installasjonar, og enda opp med å ha avinstallert ting i feil rekkefølge.

Programmet kan gjere gode ting, og er først og fremst eit verktøy for folk flest. Du får mykje og god informasjon (på engelsk), og kan nesten alltid angra.

(1 Før: Originalt, som eg hadde det først

(2 Etter: Full optimalisering, ale i oppstart er av

(3 Tilpassa: Antivirus, brannmur, Skype og MSN i oppstart

Innlegget er skrive som .html og forsøkt tilpassa forumet med ganske dårleg resultat :(

Orginalversjon av artikkelen fins her

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...