Gå til innhold

Komplett feil reklamerer så det suser! : /


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Feilprising...? Det er da den reele prisen det. Det er bulk forpakning uten alt stasjet (dvs. DVI->RGB konverter). Blir vel litt tåpelig hvis du skal sende inn en klage til forbrukerombudet grunnet lave priser? Men klart, det finnes endel mennesker her som ikke har fått skrudd på hue sitt skikkelig også...

 

 

 

[ Denne Melding var redigert av: TomasK på 2002-05-07 10:33 ]

Lenke til kommentar

(11490)

 

"send inn klage til forbruker ombudet!"

 

Jeg anbefaler deg på det sterkeste å gjøre dette, men jeg ville klaget på noe annet enn kortet ? Kansje øynene dine ? Tror ikke komplett folka er blinde.....men en annen :eek:

 

[ Denne Melding var redigert av: Lowrider på 2002-05-24 21:59 ]

Lenke til kommentar

hmmm, syntes det kortet virket mindre tvilsomt.

 

Ser at det har default Core Clock på 295 og Memory Clock på 600. Er det egentlig ikke 300/650 som er den ekte speeden? Vel, kortet var i alle fall overraskende billigt.

 

Jaja, skal i alle fall sjølv ha meg et Gainward GF4 128MB 650/XP.

Lenke til kommentar

Det står på siden til Komplett at kortet har en core clock på 295 og memory 600! Det er ikke toppmodellen fra GF4 det der... Toppmodellen har 350/650... Men det er alikevel et b bra tilbud! så vidt jeg ser reklamerer de heller ikke med at det er toppmodellen da... Men uansett da en først skal legge i så mye penger ville nå jeg ha valgt toppmodellen til Gainward for ca 1200 mer jeg da... Men det er da bare min mening...

 

/steinih :smile:

Lenke til kommentar

Neineineineinei! Det er IKKE kun spill som er forskjell!!!!!! I retailutgaver så følger det også med litt ekstra ting som DVI->RGB konverter. *gnarg*

 

Bit også merke til at GF4 Ti4600 hastighet på core og minne er henholdsvis 300/650 MHz. Hvis det stemmer som det står på nettsiden (dette er et av kortene jeg IKKE har testet), så betyr det at kortet er nedklokket, ev. bruker 3.2ns minnebrikker. (Ti4400 bruker stort sett 3.6ns som standard, Ti4600 bruker 2.8ns). I tillegg er da core klokket opp med 50 MHz (muligens et forsøk på kompensere lavere minneytelse grunnet dårligere rambrikker?).

 

Den personen som får kortet først får undersøke hva det står på rambrikkene.

Lenke til kommentar

Quote:


On 2002-05-07 10:36, Lowrider skrev:

CS_er_Gøy må ha vært meget trøtt eller noe annet rart når han skrev dette! Har selv bestilt dette kortet...Genialt tilbud! (SKAL over
13000
i 3DMARK!!)


"send inn klage til forbruker ombudet!"


Jeg anbefaler deg på det sterkeste å gjøre dette, men jeg ville klaget på noe annet enn kortet ? Kansje øynene dine ? Tror ikke komplett folka er blinde.....men en annen
:eek:


 

hehe, tviler på at du greier 130003d marks uten overklokking..

 

jeg ligger på 114xx med specs'ene du finner i signaturen.. vel og merke er det uten å overklokke.. har ikke fått kjørt test ennå i overklokket tilstand.. sitter å venter på vannkjølingen :smile:

Lenke til kommentar

Er veldig overrasket hvis disse spec'ene stemmer.

Det er ikke mange som har klart å klokke sine ti4600 kort opp i 330 mhz engang, så at dette kortet har 350 og hvis dere kikker på det andre Asus korta står det 360 der. Skal nesten garantere at begge er feil, eller er bulk-kortet til 3200kr et veldig bra tilbud.

 

Noen som kan si om det er 2.8ns minne på disse kortene?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...