Greez Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 Hei! Trenger litt hjelp til valg av hk til en amd athlon 64 3500+. Hovedkortet skal kjøpes på komplett.no men greier ikke å bestemme meg for hvilket kort som er best. Hovedkortet må ha agp\pci lock og være bra til å overklokke. Takker for svar Lenke til kommentar
GRendal Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 MSI K8N NEO PLATINIUM case closed. Lenke til kommentar
highlander Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 Sier meg enig der. Lenke til kommentar
fantaboy Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 hva med ABIT AV8 kortet som får kjempe kritikk ? Lenke til kommentar
GRendal Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 hva med ABIT AV8 kortet som får kjempe kritikk ? KT800 Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 hva med ABIT AV8 kortet som får kjempe kritikk ? nja det er jo via chipset men når valget står mellom nforce 3 og via så er det vel naturlig å ta nforce3. Dette selv om via kortet er bra så er det bedre med det nforce3, forskjellene er ubetydelige men man kan tenke seg til dette med minne kompabilitet på via vs nforce 3 og da blir valget enda lettere Lenke til kommentar
spiro Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 (endret) Oooops! Post editert etter korreksjon fra Azone. Jeg kan ta spørsmål vedr 748 et annet sted jeg... Endret 5. september 2004 av xlnt Lenke til kommentar
Nénmacil Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 (endret) Er det virkelig ingen som har lest innlegget til trådstarter? Han/hun ønsker en anbefaling av et hovedkort til Socket 939, ikke 754 slik dere har listet opp. Dersom dere mente MSI sitt K8N NEO2 kort, så burde evt. lenker forandres. xlnt: HyperTransport bussen er vel på 800 MHz hver vei på begge kortene. Endret 5. september 2004 av azone Lenke til kommentar
mantra17 Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 hva med ABIT AV8 kortet som får kjempe kritikk ? KT800 Og hva så? Det er sydsiden vt8237 som ikke skal være helt topp, ikke k8t800 pro. Jeg er så lei av folk som bare begrunner svar med: VIA!! som om dette skulle si alt. Så hvis det Abit-kortet har fått flere gode uavhengige kritikker, ja da vil jeg tro på det, jeg, ikke på folk som hadde problem i 2001 med en eller annen chip på socket A. Men nå kommer det rare: Jeg også ville valgt et HK med nF3 250-chip. Lenke til kommentar
GRendal Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 (endret) Er det virkelig ingen som har lest innlegget til trådstarter? Han/hun ønsker en anbefaling av et hovedkort til Socket 939, ikke 754 slik dere har listet opp. Dersom dere mente MSI sitt K8N NEO2 kort, så burde evt. lenker forandres. xlnt: HyperTransport bussen er vel på 800 MHz hver vei på begge kortene. hei sopphue, hvis du var LITT oppdatert så hadde du visst at K8N NEO Platinium leveres til socket 939 og, det heter bare NEO2 istedenfor Endret 5. september 2004 av GRendal Lenke til kommentar
Greez Skrevet 5. september 2004 Forfatter Del Skrevet 5. september 2004 Gir dere link til socket 939 kortene på komplett, som jeg skal velge mellom. Disse hovedkortene Husk det må ha agp\pci lock, overklokkingsvenlig, kvaliteten må være bra, må også ha en nogenlunde god bundle. Trur at det blir Msi kortet med nforce3 256gb, men er det noe å satse på? Og er det i hele tatt vits å kjøpe nytt oppsett av hk,cpu, minne nå? Skal bestille 3500+, og 1024xl ddr dimm...sammen med hk. Blir det et bra oppsett til å overklokke? Sorry for at det ble litt rottete spm...men må bare ha svar på alt jeg lurer på. Lenke til kommentar
Nénmacil Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 GRendal: Det spørs hvem som er "sopphue" her. Dersom du hadde lest innlegget mitt hadde du ikke skrevet det. Som jeg selv skrev, så var det linket mot et "vanlig" K8N NOE kort for Socket 754. Trådstarter spurte om en eller flere anbefalinger av kort til Socket 939 plattformen. Jeg gjorde bare deg/dere oppmerksom på "feilen". Jeg er klar over at MSI produserer hovedkort for Socket 939 plattformen (NEO2-serien), dette kom også tydelig frem i min forrige post. Lenke til kommentar
mantra17 Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 Hvis jeg måtte kjøpe hos komplett ville jeg vurdert disse tre: 1. MSI 2. Asus 3. Abit Jeg synes ikke utvalget er noe videre på 939 ennå. Jeg tviler på PCI-e kommer før jul, for nVidia-baserte kort, får en ikke støtte for dette før nForce4, når det gjelder VIA vet jeg ikke. Men de øverste korta er bra nok de Lenke til kommentar
Mekkeren Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 Hei! Trenger litt hjelp til valg av hk til en amd athlon 64 3500+. Hovedkortet skal kjøpes på komplett.no men greier ikke å bestemme meg for hvilket kort som er best. Hovedkortet må ha agp\pci lock og være bra til å overklokke. Takker for svar MSI har faktisk Kommet Ut med et NForce 3 250Gb til socket 939. du finner det på komplett. ville gått for et med Nforce 3, selv om kansje ikke MSI er det beste merket. Lenke til kommentar
GRendal Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 GRendal:Det spørs hvem som er "sopphue" her. Dersom du hadde lest innlegget mitt hadde du ikke skrevet det. Som jeg selv skrev, så var det linket mot et "vanlig" K8N NOE kort for Socket 754. Trådstarter spurte om en eller flere anbefalinger av kort til Socket 939 plattformen. Jeg gjorde bare deg/dere oppmerksom på "feilen". Jeg er klar over at MSI produserer hovedkort for Socket 939 plattformen (NEO2-serien), dette kom også tydelig frem i min forrige post. ja men du pirker jo så jævli. gå inn på socket 939 hovedkort på komplett.no så ser du MSI K8N lixom... Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 (endret) MSI K8N NEO PLATINIUM case closed. MSI K8N NEO Platinum= Socket 754 MSI K8N NEO2 Platinum= Socket 939 Endret 5. september 2004 av Vultur Gryphus Lenke til kommentar
Falcon_ Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 MSI K8N NEO PLATINIUM case closed. Det finnes da andre produsenter som lager like bra eller bedre enn MSI! Lenke til kommentar
Greez Skrevet 5. september 2004 Forfatter Del Skrevet 5. september 2004 Trur jeg går får Msi kortet med nforce3 250gb. Men kan fortsatt ta imot erfaringer, anbefalinger osv... Takker og buker for alle svar jeg har fått Lenke til kommentar
Kukkikano Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 Trur jeg går får Msi kortet med nforce3 250gb. Men kan fortsatt ta imot erfaringer, anbefalinger osv... Jeg har det kortet selv, og er veldig fornøyd. Har ikke møtt på noen problemer ennå. Noe spes du lurer på om kortet? bare spør.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå