bholmsen Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 Her er noen bilder fra mitt furu prosjekt Bilde #1 Bilde #2 Bilde #3 Bilde #4 Bilde #5 Bilde #6 Er det noen som har et fint navn til dette kabinettet? På engelsk takk! Lenke til kommentar
destroyy Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 Fy F*** så konge, det der var konge Må si du er flink med fresen (mm, fineer er vist dumt å lage kabinett av, ødelegge mitt å skaffe furu) Eneste minus der var vel alt av ledninger ved viftene i front men det skal man ikke se på Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 ABOLUTT ikke bad! veldig bra laget Lenke til kommentar
bholmsen Skrevet 5. september 2004 Forfatter Del Skrevet 5. september 2004 Joda, men det skal strømper på ledningene, så skal det komme en vegg, som skjuler mye av rotet. Takk for at du likte det Lenke til kommentar
Cruento Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 F***ing nice kabinett, det må jeg si! Skal prøve å komme opp med et navn jeg. Lenke til kommentar
Frostax Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 Digg dettan. men kommer det ikke til å bli fryktelig varmt inni her a? Lenke til kommentar
JassFatt-aka-Andre Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 navn = Woody Lenke til kommentar
bholmsen Skrevet 5. september 2004 Forfatter Del Skrevet 5. september 2004 Neida, har kommer det kjøling til det ene og det andre til slutt. Strømforsyningen som skal inn tar inn luft fra utsiden/siden og blåser det ut bak/baksiden... så denne berører ikke insiden av kabinettet i stor grad. Ellers skal det vifter inn i bunnen og ut på toppen. Har tenkt i retning vannkjøling, men det får jeg ta en senere prosess... Lenke til kommentar
bholmsen Skrevet 5. september 2004 Forfatter Del Skrevet 5. september 2004 Woody er notert, fint foresten Lenke til kommentar
Data_Noob [cB] Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 (endret) arrgh!! Jeg hater deg (nesten), nå vil jeg også lage trekabbis... Hva med TT (Tecnical three) EDIT: Fjerna leif og mislykka tegning! Veldig fint kabbis foresten!! Endret 5. september 2004 av Data_Noob [cB] Lenke til kommentar
Data_Noob [cB] Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 ehh.... det skulle ikke se sånn ut! Men holder fast ve TT Lenke til kommentar
bholmsen Skrevet 5. september 2004 Forfatter Del Skrevet 5. september 2004 Tecnical Three(Tree?) er notert. Har nå satt inn hovedkort,strømforsyning og borret hull til vifter og slikt Har også et bassrør med vifte i, intaket begynner midt i kabinettet og ender opp ute(oppe bak) Bilde kommer senere Lenke til kommentar
Denethor Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 (endret) Kva med "Threesome" eller "this is threesome" eller noko slikt STILIG kabinett uansett :-) Endret 5. september 2004 av Denethor Lenke til kommentar
jingt Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 kanskje feilposta. worklog er vel mer riktig Lenke til kommentar
m-momr Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 HUBBA BANANA, STILIG Lenke til kommentar
Data_Noob [cB] Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 ente ikke tre som i 3, men tre som i en skog Selvom jeg *Host*skryte*host* har 5+/6- i Engelsk... Men forøvrig bøyer jeg meg i støvet for threesome!! Lenke til kommentar
Denethor Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 Ok, det eg meinte håper eg alle skjønte (som var tre(skog)veis-sexhhohoahahaohoahoah(kanskje det ikkje var så morsomt..)) Lenke til kommentar
bholmsen Skrevet 6. september 2004 Forfatter Del Skrevet 6. september 2004 Hei, og takk for flotte forslag. Dette er vel som sagt en worklog, men en såkalt light utgave. Jeg tenkte i retning worklog til å begynne meg, men hadde ikke lyst til å logge hele operasjonen, så derfor la jeg ut bilder av ett halv ferdig prosjekt Som i kveld 6/9 2004 kl.21.00 ble testkjørt og kom vellykket i havn. Noen småjusteringer(elektrisk) måtte til, men nå skriver jeg dette inlegget med det nye kabinettet. Vifter og lys,brytere(m/lys) reset,power,hddlys virker som det skal. Happy me!! Lenke til kommentar
Data_Noob [cB] Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 (endret) Ok, det eg meinte håper eg alle skjønte (som var tre(skog)veis-sexhhohoahahaohoahoah(kanskje det ikkje var så morsomt..)) Nei Nei Nei! Det var faktisk veldig morsomt... Hadde vel kanskje vært morsommere viss den var bygd som et trekantkabbis! (If u' catch my drift... ) -Erling- Endret 7. september 2004 av Data_Noob [cB] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå