WipeOut- Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 Jeg skal lage meg en brukbar htpc, å da lurte jeg på hvilket av disse alternativene burde jeg gå for? Asus P4R800 + Intel Celeron D + TwinMOS 256mb pc3200 VS MSI Hovedkort... (har dette fra før) + AMD Sempron 2400+ + Samme minne som den forrige. Som dere ser så skal ikke denne htpcen brukes til tv opptak eller noe i den dur, helt enkelt til dvd,divx avspilling. grunnen til at jeg ikke har tatt med harddisk osv.. er at jeg har ett stort utvalg av det fra før tar gjerne i mot andre forslag også. -Wipe Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 Jeg ville kanskje gått for det første Celeron-baserte oppsettet ditt. Lenke til kommentar
Serqevx Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 Hvis du allerede har et AMD hovedkort, kjøper du vel gjerne AMD-prosessoren så du får brukt dette, istedenfor å svi av 600 kroner på et Intel-HK. Lenke til kommentar
WipeOut- Skrevet 5. september 2004 Forfatter Del Skrevet 5. september 2004 (endret) jeg har en litt annen oppfattning å det er at, celeron blir varmere og trenger derfor bedre kjøling. Bedre kjøling = mere støy, støy = irriterende + at jeg har sett på forskjellige grafer på thomshardware der sempron overstiger celeron på ytelse, noen andre som har noe å komme med? Hvis du allerede har et AMD hovedkort, kjøper du vel gjerne AMD-prosessoren så du får brukt dette, istedenfor å svi av 600 kroner på et Intel-HK. Blir egentlig ikke noen forskjell fordi det hovedkortet jeg har fra før står i min pc no, tenkte jeg skulle oppgradere med ett nytt i samme slengen å flytte det jeg har over i htpcen. Endret 5. september 2004 av WipeOut- Lenke til kommentar
PIIIpower Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 se på VIA sine løsninger.. Holder til det meste du skulle bruke en HTPC til + ikke noe vifte... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå