Hagforce Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 Hei folkens Jeg har en maskin med xp pro. Har nylig fått et strange problem. Når jeg logger av en bruker så restarter maskinen i stedet for å komme til login bildet. Veldig irriterende ! Er det noen som har vert borti dette. Lenke til kommentar
div_ Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 var et virus kalt blaster som herjet i 2003, en windows oppdatering og norton oppdatering fixet det..må prøve å gå til norton å få lastet ned den uppdateringen, søk på forum etter det.VET det er poster ang dette her. lykke til Lenke til kommentar
pmarius Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 Hadde det samme problemet for en tid tilbake - eller det var når jeg skulle skru av maskinen, så restartet den isteden. Utrolig irriterende, det gjorde det jo komplett umulig å skru av maskinen. Men jeg løste problemet da jeg fant ut at det var den nye nettverkskortdriveren som forårsaken problemet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå