bfn Skrevet 7. november 2001 Del Skrevet 7. november 2001 Satt inn et Creative SB Live 1024 kort i PC'n, men det vil ikke gi lyd fra seg.. verken i win98 eller XP. Har lagt inn de nyeste driverne og hele pakka, uten sukssess! :sad: Hadde et Creative PCi 128 før som fungerte uten problemer før. Er kortet defekt, eller er det noe jeg har glemt å gjøre?! Lenke til kommentar
galdurah Skrevet 19. november 2001 Del Skrevet 19. november 2001 Du har ikke irq konflikt? via + sblaster har vært et problem har jeg hørt. Har det selv, og måtte sette irq 5 som legacy i bios for å ikke få irq-feilmelding i win-oppstart etter å ha installert 3com nic. Lenke til kommentar
Avalon Skrevet 28. desember 2001 Del Skrevet 28. desember 2001 Jeg vet ikke noe om hovedkortet ditt, men hvis du har innebygget lydkort sånn som jeg har, så prioriterte hovedkortet det innebygde lydkortet fremfor det som jeg koblet til en PCI port. Det jeg gjorde da var å gå inn i BIOS og "disablet" det innebygde lydkortet, og vips så var det bare et lydkort å prioritere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå