Halvard Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 Kjøpte det på fredag. Er utrolig imponert over dette lille kameraet. Det er *raskt* samt godt å bruke, gjennomtenkte ergonomiske kontroller (en helt annen divisjon å bruke en min gamle Nikon cp4500). Har prøvd en Canon g5 noen ganger og mitt intrykk er at Canons påstand om at de har forbedret autofokusen 50% stemmer. En veninne tok et bilde av meg med kameraet i "prtrait" modus (full tele), og bilde hadde gudhjelpe meg DOF! bakgrunnen var godt sløret, *utrolig* trodde ikke det gikk av på disse kompakltkameraene. Zoomet inn på noen måker et stykke unna, kameraet har bare 140mm maks zoom, men takket være 7mp og en billedkvalitet som tåler å bli blåst opp i 100% ble bildene glimrende! Tok noen makro bilder av en veps i bevegelse, takket være farten på kameraet gikk det bra. Det som imponerer mest er hvilken god jobb Canon har gjort med den lille CCDen på 7mp. Utrolige bilder. Selvsagt ikke Speilrefleks kvalitet, men mer en godt nok for meg Har lagt inn en brukererfaring. Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 Bra at du er fornøyd :-) Mitt førstinntrykk av kameraet er også meget bra, og jeg tror det kommer til å bli en av høstens storselgere... bare Canon klarer å levere litt mer jevnt enn i mange andre tilfeller. Lenke til kommentar
Covcon Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 Gratrulerer med kjøpet! Kunne du lagt ut noen bilder i 100% størrelse? Lenke til kommentar
Halvard Skrevet 6. september 2004 Forfatter Del Skrevet 6. september 2004 Har ikke noe sted å laste 100% til. En liten smakebit av min første Supermakro ligger her... Redusert fra 1,9 mb->290 kb http://www.freewebs.com/foto4500/ Lenke til kommentar
mlwirak Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 Hei, nå skal du kunne legge ut bilder her: http://galleriet.akam.no/album235 Lenke til kommentar
Halvard Skrevet 6. september 2004 Forfatter Del Skrevet 6. september 2004 (endret) Laster opp tre bilder nå. Alle er 100% uredigert rett fra kameraet, en er konvertert JPEG fra RAW. Det blir en del MB, men håper det går bra. Det gikk bra, galleriet er oppe Endret 6. september 2004 av Halvard Lenke til kommentar
mlwirak Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 Du må gjerne legge opp enda flere. Løp ut og fotografer! Lenke til kommentar
DavidS Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 Flotte bilder. Fin macro funkson på det virket det som! Gratulerer med kjøpet, fint at du er fornøyd! Lenke til kommentar
eirik^^ Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 Tøft Får min nye S70 i posten i mrg. Har store forventninger til det. Ligger vel ca på samme nivå som G6. --Eirik Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå