Nénmacil Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 Exorchist: Jeg er ikke helt enig. Legger du i 33 kroner ekstra, får du Athlon 64 2800+ som er et bedre alternativ etter min mening. Lenke til kommentar
eXZire Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 (endret) Ratingen til semperon er helt simplet bare laget for å konkurrere med Intel Celeron, ikke noe annet. Celeron D vel å merke Endret 5. september 2004 av eXZire Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 Isj, det her urartet seg veldig likt en intel vs. amd diskusjon. Skal vi sette strek og si at Sempron er et god lavbudsjetts-alternativ til socket 754, men ikke best, k? Simen Kan vi ikke heller si at du tok rimelig feil og prøvde å ro det i land og ikke klarte det i det hele tatt? Lenke til kommentar
Exorchist Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 AMD forandrer nok ratingen sånn utenvidere ja. Det er altfor mange konspirasjons-tanker ute og går her, hehe. Lenke til kommentar
bureaucrator Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 Går glipp av en del? Litt cache mener du? Stort annet er det ikke å "miste". Mener ikke noe annet enn at du mister litt ytelse (samt støtte for 64-bit, som det nevnes her). Jeg vil heller vil anbefale folk å kjøpe AMD 64 2800 eller AMD 64 3000. Når det er sagt, er jeg selvfølgelig enig i at du får ekstremt mye for prisen, hvis du sammenligner med XP-prosessorer eller Pentium 4. Lenke til kommentar
eXZire Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 AMD forandrer nok ratingen sånn utenvidere ja. Det er altfor mange konspirasjons-tanker ute og går her, hehe. HÆ? Lenke til kommentar
brukernamn Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 Exorchist, heilt greit. Men du kan få lov å sei at Sempron er ganske genial kontra celeron! Vil karakterisere en amd xp-m 2400-2500+ som et langt meir geniaalt kjøp enn en Sempron. Lenke til kommentar
Exorchist Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 Jeg går ikke utifra at folk skal overklokke. Er ikke alle som vil gjøre det. Lenke til kommentar
hjalmar Skrevet 5. september 2004 Forfatter Del Skrevet 5. september 2004 Spørsmålet mitt var om det var noen som hadde erfaring med Sempron Men som normalt her på forumet så blir det *såpeglatt* føre og det sklir ut. Lenke til kommentar
eXZire Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 Spørsmålet mitt var om det var noen som hadde erfaring med Sempron Men som normalt her på forumet så blir det *såpeglatt* føre og det sklir ut. Virker ikke sånn, men om du hadde planer om å kjøpe en slik ein, ville jeg anbefale deg å heller kjøpe Athlon 64 2800+ eller XP 3200+ Lenke til kommentar
PantZman Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 Sempron ser ut som en ny (og forbedra) version av Duron. Er den 64bit? Lenke til kommentar
Exorchist Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 Argh!Leshelepostenførduskriveretinnlegg!! Lenke til kommentar
hjalmar Skrevet 5. september 2004 Forfatter Del Skrevet 5. september 2004 Kanskje jeg skulle ha omformulert spørsmålet - Er det noen som HAR en Sempron i sitt system og kan sammenlikne den med andre prosessorer en har hatt. Å lese en masse reviews er forsåvidt ok, men å prøve det selv er vel den beste måten å finne ut av ting på. Lenke til kommentar
WipeOut- Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 http://www6.tomshardware.com/cpu/20040728/index.html Lenke til kommentar
Thel Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 Unnskyld at jeg sier det, men LOL! Sempron er 64-bit gutten min. Søk på sempron + review på google. Den GRUSER det aller meste med samme rating (f.eks. amd64 3000 vs sempron 3000). Det er en RÅ prossessor for de som vil ha 64-bit, men som ikke har råd til FX-serien. Mvh Simen Eeehm, Sempron er vel ikke 64-bit?? Og den gruser ikke a64 med samme pr rating, så der dreit du deg på leggen!! H.kon Lenke til kommentar
Exorchist Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 (endret) Me gjemmer seg i hjørnet, trodde socket 754-utgaven var 64-bit Endret 5. september 2004 av Exorchist Lenke til kommentar
eXZire Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 Du trodde visst litt av hvert du Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 (endret) Les nøye Exorchist http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=183895 Endret 5. september 2004 av Kevlar Lenke til kommentar
PantZman Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 Me gjemmer seg i hjørnet, trodde socket 754-utgaven var 64-bit hirr hirr Jajja, sempron blir vel billig CPU på Socket 754, på Socket A tar den vel over etter XP/Duron så lenge det varer. Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 Satt og kikka litt på "white paper"-rne på Sempron kontra AMD 64, og kan det stemme at Sempron har max watt på 62W, mens AMD 64 har max 89W? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå