Gå til innhold

AMD Sempron ?

hjalmar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Går glipp av en del? Litt cache mener du? Stort annet er det ikke å "miste".

Mener ikke noe annet enn at du mister litt ytelse (samt støtte for 64-bit, som det nevnes her). Jeg vil heller vil anbefale folk å kjøpe AMD 64 2800 eller AMD 64 3000. Når det er sagt, er jeg selvfølgelig enig i at du får ekstremt mye for prisen, hvis du sammenligner med XP-prosessorer eller Pentium 4.

Lenke til kommentar
Spørsmålet mitt var om det var noen som hadde erfaring med Sempron :p

Men som normalt her på forumet ;) så blir det *såpeglatt* føre og det sklir ut.

Virker ikke sånn, men om du hadde planer om å kjøpe en slik ein, ville jeg anbefale deg å heller kjøpe Athlon 64 2800+ eller XP 3200+ ;)

Lenke til kommentar

Kanskje jeg skulle ha omformulert spørsmålet - Er det noen som HAR en Sempron i sitt system og kan sammenlikne den med andre prosessorer en har hatt.

Å lese en masse reviews er forsåvidt ok, men å prøve det selv er vel den beste måten å finne ut av ting på. :tease:

Lenke til kommentar
Unnskyld at jeg sier det, men LOL!

Sempron er 64-bit gutten min. Søk på sempron + review på google. Den GRUSER det aller meste med samme rating (f.eks. amd64 3000 vs sempron 3000). Det er en RÅ prossessor for de som vil ha 64-bit, men som ikke har råd til FX-serien.

Mvh Simen

Eeehm, Sempron er vel ikke 64-bit?? Og den gruser ikke a64 med samme pr rating, så der dreit du deg på leggen!!

H.kon

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...