Dahl Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 Det finnes mange poster om dette allerede, søkefunksjonen er til for å brukes. Lenke til kommentar
^aM^ Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 Et enkelt og helt gratis oppsett som funker fint fint for alle typer pc bruk: AV = avast home edition FW = Zone alarm Disse to programmene krever lite ressurser og vil ikke lage noe kluss. Men som sagt folk som går inn på diverse "hacke" sider på nette og laster ned remote access tools ber jo nærmest om å få en trojan, folk som ikke gjør sånne ting ungår som regel å få trojaner på pcen. De som sletter mail de ikke vet hva er slipper som regel virus også. Lenke til kommentar
Dell_Inspiron Skrevet 24. februar 2005 Del Skrevet 24. februar 2005 (endret) Telenor har begrenset linjen min 2 ganger nå, og da var jeg på internett i maks 2 minutter med virus på pcen. Møkka Telenor... Glimrende av telenor! Skulle ønske alle ISP-er var like strenge på det området. Endret 24. februar 2005 av Dell_Inspiron Lenke til kommentar
Frekk Skrevet 22. desember 2005 Del Skrevet 22. desember 2005 Dette spørsmålet tror jeg er avhengig av hvem som bruker maskinen. En med som besitter kunnskap om data (som mange inne på dette forumet), vil nok kunne klare seg uten til en hvis grad. Men, jeg tror nok den menige mann i gaten profiterer stort på å ha en tilgjengelig brannmur. Jeg tror heller ikke jeg skal anbefale noen å kjøre uten. Man kjører ikke med sommerdekk om vintern, selv om det kan gå (for å bruke en dårlig lignelse). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå