scoot Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 heisann, fant nettopp ut at jeg ikke finner mitt gamle kamera med APS film (APS var konge en gang:P) og vurderer og anskaffe nytt. Stiller ikke store kravene, men vil ha nogelunde kvalitet, har en Siemens M65 med 0.3mpx kamera som jeg faktisk ikke synes er så værst Eneste jeg vil ha er videfunksjon og en nogelunde pris.. hva andbefalles? Lenke til kommentar
Luske_Ludvig Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 (endret) Hva skal du bruke kameraet til? Har du interesse for fotografering, eller vil du bare ha et kamera til å ha med på skolen osv. Hvis du er i den første kategorien, kan jeg anbefale dette Olympus kameraet. Dette er ikke biff til pølsepris, men en god kotelett. Edit: Ser at kameraet ikke har lyd på videofunskjonen, så da er nok dette kameraet utelukket! Endret 5. september 2004 av Luske_Ludvig Lenke til kommentar
scoot Skrevet 6. september 2004 Forfatter Del Skrevet 6. september 2004 Takk for svar! Kameraet skal brukes til litt fotografering på ferier etc! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå