DrittData Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 i går brukte jeg et eksternt usb tastatur til min nye laptop, og i dag da jeg logget på ser d ut som om at fn tasten er aktivert hele tiden. må jeg leve med det eller er det mulig å ordne d? Lenke til kommentar
zingy Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 Det er mulig og slå av Fn-tasten med en av F-tastene (F4 el. F5 osv), samme som du kan slå store bokstaver av eller på med CapsLock tasten ! Lenke til kommentar
DrittData Skrevet 5. september 2004 Forfatter Del Skrevet 5. september 2004 Nope, ingen av F-tastene omgjorde prosedyren Lenke til kommentar
zingy Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 (endret) ....hadde hjulpet endel om du fortalte hvilken maskin du hadde ! ....du kan jo prøve Fn+F11 ....!! Endret 5. september 2004 av zingy Lenke til kommentar
jorlille Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 Når jeg bruker eksternt tastatur på min bærbare vil ofte Num Lock bli slått på. Dette vil medføre at flere taster fungerer som numeriske taster, akkurat som de ville fungert dersomt jeg tykker FN+tast. Lenke til kommentar
DrittData Skrevet 5. september 2004 Forfatter Del Skrevet 5. september 2004 Takk jorlille! Du reddet dagen og uka mi, jeg hadde satt i Windows Xp-cden og var klar til å formatere når du kom med ditt geniale innspill! Jeg takker deg, og alle andre som faktisk har orket å lese / svare på posten min! Fortsatt god helg! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå