DoffeY Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 Altså.. Hvorfor i all verden kan ikke folk få lov til og skrive "hva de vil"?. Begynner og bli MEKTIG lei av og ikke kunne sender over emailen min i private meldinger, eller poste den i et forum uten at den **** autosensuren skal endre det til "Telenor.no". Det blir litt for dumt! -Kristoffer Hansen Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 er nettopp derfor man har sånn sensur.. så slipper man unødvendig banning i poster, som bare lager rot.. nei takke meg til, fint å ha den sensuren mot sånne folk som deg Lenke til kommentar
ØysteinI Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 Det gir deg også en genial anledning til å bruke litt mer uvanlige skjellsord/kraftuttrykk. Se på sensuren som en gylden mulighet til å rafinere språket ditt og en utfordring til å finne nye geniale ord ! </norsklærer> Lenke til kommentar
DoffeY Skrevet 5. september 2004 Forfatter Del Skrevet 5. september 2004 Hva om jeg skal sende deg emailen min på pm da? Stig-Arne, hvorfor i all verden er den sensuren fin og ha "mot folk som meg" ? Hva har jeg gjort som gjør at jeg fortjener om bli autosensurert? Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 QUOTE (DoffeY @ 05/09/2004 : 10:36) Hva om jeg skal sende deg emailen min på pm da?Stig-Arne, hvorfor i all verden er den sensuren fin og ha "mot folk som meg" ? Hva har jeg gjort som gjør at jeg fortjener om bli autosensurert? Forandrer bedrifters navn til lite flatterende skjellsord kanskje? (jmf. signaturen din pr. i dag). Og du må jo ha opplevd den ved å ha bannet eller noe slikt, noe vi helst vil unngå i forumet. Og du burde også være glad for det. Banning gjør at du blir sett på som mer useriøs av de andre brukerne, og det skaper useriøsitet og krangel. Autosensuren er ett godt verktøy, så vi moderatorer kan konsentrere oss om mer alvorlige ting. Lenke til kommentar
DoffeY Skrevet 5. september 2004 Forfatter Del Skrevet 5. september 2004 Her ikke opplevd den ved banning nei, ikke som jeg kan huske. Ser på meg selv som en ganske seriøs person, og har ingen problemer med og følge verken forumets retningslinjer eller regler. Greit nok at autosensuren er der i visse tilfeller, men hvorfor i personlige meldinger? Kan ikke helt se grunnen til at "dere" skal bry dere med hva brukere utveksler av informasjon sei imellom. Lenke til kommentar
brillan Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 (endret) *borte* Endret 5. september 2004 av eXploid Lenke til kommentar
Blib Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 (endret) Da denne posten ikke handler om Hardware.no, men om forumet, vil den bli flyttet til rett kategori. For øvering er jeg enig med deg, å bytte ut tele hor med Telenor er litt merkelig. Dersom noen vil spille en spøk på Telenor-navnet eller drite dem ut syns jeg at jeg burde få lov til det, alt annet kan vel føles som et angrep på ytringsfriheten? Dersom jeg ønsket å kalle f. eks Multicom.no for Multikonk.no eller noe får jeg lov, så å spesialbehandle Telenor på denne måten er ikke særlig pent i mine øyne. Endret 6. september 2004 av Blib Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg