Aalton Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 Det kommer vel litt an på bruksområdet om stasjonær er best. Litt tungvint å dra med seg en stasjonær inn på lesesalen hver dag.. Skal du ha en pc du både kan ha med deg, og kan bruke til spill osv. må du jo betale litt.. sant det... men det man må betale rundt 15-17 000 for en grei! spille pc i bærbar! men det er kjekt og ha! mne dyrt! Lenke til kommentar
sonycam Skrevet 13. september 2004 Forfatter Del Skrevet 13. september 2004 Etter 10 dager venting. Pr. i dag er prisen nesten 15000kr! :no:Sorry Dell, dårlig prispolitikk !!! Lenke til kommentar
Frekkas Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 Det kommer vel litt an på bruksområdet om stasjonær er best. Litt tungvint å dra med seg en stasjonær inn på lesesalen hver dag.. Skal du ha en pc du både kan ha med deg, og kan bruke til spill osv. må du jo betale litt.. sant det... men det man må betale rundt 15-17 000 for en grei! spille pc i bærbar! men det er kjekt og ha! mne dyrt! Du kjøper deg da ikke laptop for å sitte og spille cs da. Da har du bomma. Har kasta ut den stasjonære pcen for alltid. Fremtiden er bærbar og trådløs! Lenke til kommentar
taulen Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 du kjøper en bærbar for tilgjengliheten du da får, og at den er mindre, men det går jo inn i det første. Min som eg kjøper skal på amange måter avlaste den stasjonære. Kjøper 1557 fra netshop til 14 500 ca, og den kommer eg til å spille en del CS med, og kommer til å den må på skulen, toget bussen osv Lenke til kommentar
phnx85 Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 du kjøper en bærbar for tilgjengliheten du da får, og at den er mindre, men det går jo inn i det første.Min som eg kjøper skal på amange måter avlaste den stasjonære. Kjøper 1557 fra netshop til 14 500 ca, og den kommer eg til å spille en del CS med, og kommer til å den må på skulen, toget bussen osv Amen to that! Så lenge man ikke har løst å betale en fot og en arm eller vil sitte høre på infernalsk vifte støy så er laptop'er en avlastning for den stasjonære (etter mitt bruk). Til avlastning fungere Inspiron 8600c utmerket. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå