Gå til innhold

PDA billigst, enkles, best?

Anbefalte innlegg

Leter etter en PDA som har en BRA og ENKEL avtalebok/addressebok altså en filofax

den kan gjerne ha svart hvit skjerm

jeg trenger ikke masse fix faxeri jeg har bare lyst på en brukervenlig elektronisk filofax

gjerne med en tydlig skjerm men som jeg sa mp3, bilder, internet , skriving (altså ikke 3 siders word dokumenter men notater) har jeg ikke bruk for

hvilken pda

billigst og best etter kriteriene mine

:razz:

[ Denne Melding var redigert av: [L]337-Zonic på 2002-05-08 17:30 ]

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

se om du kan finne en Rex 6000 pda.. den har jeg gått og siklet etter i lang tid nå, men siden jeg skal kjøpe meg en 9210 snart, blir det litt noldus med både pda og pda-mp3-mobil.

anyway, rex6000'en er like stor som et kredittkort, veldig tynn, går et par måneder på et lite rundt batteri, har 2mb minne og har generelt det du trenger. adressebok, avtalebok, etc.. mer info på http://www.rex6000.org.

mener å huske jeg så en på bruktmarkedet her. eventuelt kan du prøve www.ebay.com. de ligger vel på rundt 5-700kr.

en veldig kjekk ting, er www.avantgo.com, en nyhets-sak for pda'er. hver gang du sync'er pda'en, får du dagens nyheter (vg, dagbladet, aftenposten), og en hel drøss andre ting å lese på (beyond2000, vitser, etc.. ). kjekt å ha på bussen på vei til jobb.. :smile:

psilotag.jpg

[ Denne Melding var redigert av: psilocybe på 2002-05-07 01:18 ]

Lenke til kommentar

Palm m105 er en helt grei og enkel PDA uten noe ekstra. Koster kr. 1457,- på Databutikken.com. Den har 8MB minne som holder lenge til de viktigste programmene og tusenvis av adresser og telefonnummer. Har selv Palm m100, som er forgjenger til m105, og den passer godt til mine behov.

Vil anbefale at du sjekker http://www.idedata.no, der selger de en rekke forskjellige håndholdte datamaskiner, og du vil sikkert finne en som passer dine behov.

[ Denne Melding var redigert av: rXtotal på 2002-05-07 02:20 ]

Lenke til kommentar

Quote:

On 2002-05-07 01:17, psilocybe skrev:

se om du kan finne en Rex 6000 pda.. den har jeg gått og siklet etter i lang tid nå, men siden jeg skal kjøpe meg en 9210 snart, blir det litt noldus med både pda og pda-mp3-mobil.

anyway, rex6000'en er like stor som et kredittkort, veldig tynn, går et par måneder på et lite rundt batteri, har 2mb minne og har generelt det du trenger. adressebok, avtalebok, etc.. mer info på
.

mener å huske jeg så en på bruktmarkedet her. eventuelt kan du prøve
. de ligger vel på rundt 5-700kr.

en veldig kjekk ting, er
, en nyhets-sak for pda'er. hver gang du sync'er pda'en, får du dagens nyheter (vg, dagbladet, aftenposten), og en hel drøss andre ting å lese på (beyond2000, vitser, etc.. ). kjekt å ha på bussen på vei til jobb.. :smile:

psilotag.jpg

<font class=editedby>[ Denne Melding var redigert av: psilocybe på 2002-05-07 01:18 ]</font>

likte rex6000 jeg :razz: vet du om en butikk i oslo der jeg kan kjøpe den så slipper jeg og bestille den online?

[ Denne Melding var redigert av: NoNamed på 2002-05-07 08:40 ]

Lenke til kommentar

psilocybe jeg syns du er litt ondskapsfull di viser meg n slik pda som er umulig og få tak i hvis jeg ikke går på ebay og diller med shipping og jallajalla

og det er jo umulig og få tak i den her i mini norge....har lett litt i sverige og danmark også.

men nå er det bare den jeg har lyst på :razz:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...