NoNamed Skrevet 6. mai 2002 Del Skrevet 6. mai 2002 Leter etter en PDA som har en BRA og ENKEL avtalebok/addressebok altså en filofax den kan gjerne ha svart hvit skjerm jeg trenger ikke masse fix faxeri jeg har bare lyst på en brukervenlig elektronisk filofax gjerne med en tydlig skjerm men som jeg sa mp3, bilder, internet , skriving (altså ikke 3 siders word dokumenter men notater) har jeg ikke bruk for hvilken pda billigst og best etter kriteriene mine :razz: [ Denne Melding var redigert av: [L]337-Zonic på 2002-05-08 17:30 ] Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 6. mai 2002 Del Skrevet 6. mai 2002 se om du kan finne en Rex 6000 pda.. den har jeg gått og siklet etter i lang tid nå, men siden jeg skal kjøpe meg en 9210 snart, blir det litt noldus med både pda og pda-mp3-mobil. anyway, rex6000'en er like stor som et kredittkort, veldig tynn, går et par måneder på et lite rundt batteri, har 2mb minne og har generelt det du trenger. adressebok, avtalebok, etc.. mer info på http://www.rex6000.org. mener å huske jeg så en på bruktmarkedet her. eventuelt kan du prøve www.ebay.com. de ligger vel på rundt 5-700kr. en veldig kjekk ting, er www.avantgo.com, en nyhets-sak for pda'er. hver gang du sync'er pda'en, får du dagens nyheter (vg, dagbladet, aftenposten), og en hel drøss andre ting å lese på (beyond2000, vitser, etc.. ). kjekt å ha på bussen på vei til jobb.. :smile: _________________ [ Denne Melding var redigert av: psilocybe på 2002-05-07 01:18 ] Lenke til kommentar
rXtotal Skrevet 7. mai 2002 Del Skrevet 7. mai 2002 Palm m105 er en helt grei og enkel PDA uten noe ekstra. Koster kr. 1457,- på Databutikken.com. Den har 8MB minne som holder lenge til de viktigste programmene og tusenvis av adresser og telefonnummer. Har selv Palm m100, som er forgjenger til m105, og den passer godt til mine behov. Vil anbefale at du sjekker http://www.idedata.no, der selger de en rekke forskjellige håndholdte datamaskiner, og du vil sikkert finne en som passer dine behov. [ Denne Melding var redigert av: rXtotal på 2002-05-07 02:20 ] Lenke til kommentar
NoNamed Skrevet 7. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2002 Quote: On 2002-05-07 01:17, psilocybe skrev:se om du kan finne en Rex 6000 pda.. den har jeg gått og siklet etter i lang tid nå, men siden jeg skal kjøpe meg en 9210 snart, blir det litt noldus med både pda og pda-mp3-mobil.anyway, rex6000'en er like stor som et kredittkort, veldig tynn, går et par måneder på et lite rundt batteri, har 2mb minne og har generelt det du trenger. adressebok, avtalebok, etc.. mer info på .mener å huske jeg så en på bruktmarkedet her. eventuelt kan du prøve www.ebay.com. de ligger vel på rundt 5-700kr.en veldig kjekk ting, er www.avantgo.com, en nyhets-sak for pda'er. hver gang du sync'er pda'en, får du dagens nyheter (vg, dagbladet, aftenposten), og en hel drøss andre ting å lese på (beyond2000, vitser, etc.. ). kjekt å ha på bussen på vei til jobb.. :smile:_________________<font class=editedby>[ Denne Melding var redigert av: psilocybe på 2002-05-07 01:18 ]</font> likte rex6000 jeg :razz: vet du om en butikk i oslo der jeg kan kjøpe den så slipper jeg og bestille den online? [ Denne Melding var redigert av: NoNamed på 2002-05-07 08:40 ] Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 7. mai 2002 Del Skrevet 7. mai 2002 mnei, den har gått ut av produksjon, så du får ikke tak i den i butikker lengre. muligens et par sjapper i usa har den på lager, men det hjelper ikke deg, akkurat. :smile: men, som sagt.. her er den som ligger i bruktmarkedet. høyeste bud over 700.. det er ikke så altfor gale. :smile: Lenke til kommentar
Mr.Hassan Skrevet 7. mai 2002 Del Skrevet 7. mai 2002 Hei psilocybe! Veit du kvifor rex6000 er godt ut av produksjon..? Lenke til kommentar
NoNamed Skrevet 7. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2002 de ble visst kjøpt opp av intel, og intel la ned rex Lenke til kommentar
[L]337-Zonic Skrevet 7. mai 2002 Del Skrevet 7. mai 2002 Xircom er en del av Intel. De skal dog fortsette med produksjon av bærbare produkter. _________________ Med vennlig hilsen, Mohammed Sourouri http://www.barbara.no [ Denne Melding var redigert av: [L]337-Zonic på 2002-05-07 17:52 ] Lenke til kommentar
NoNamed Skrevet 7. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2002 psilocybe jeg syns du er litt ondskapsfull di viser meg n slik pda som er umulig og få tak i hvis jeg ikke går på ebay og diller med shipping og jallajalla og det er jo umulig og få tak i den her i mini norge....har lett litt i sverige og danmark også. men nå er det bare den jeg har lyst på :razz: Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 7. mai 2002 Del Skrevet 7. mai 2002 hørt med fyren som selger den i bruktmarkedet? Lenke til kommentar
NoNamed Skrevet 8. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2002 Quote: Den 2002-05-07 23:35, psilocybe skrev:hørt med fyren som selger den i bruktmarkedet? ja :razz: den ble solgt samma dag han la den ut. ikke bare jeg som vil ha den nei Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå