N-6600 Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 Hei! Kjøpte meg nylig en Nokia 6600. Er rimelig fersk i symbian "faget". Noen som kan anbefale hvilke programmer jeg bare MÅ skaffe meg? Noen som er et "must" for 6600? Takker for alle svar! Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 (endret) Hvis du søker på forumet vil du finne masse slike tråder da dette er noe som har blitt tatt opp mange ganger før. Denne listen kan bli lang men du kan jo alltids også bare stikke innom handango.com og se deg litt rundt Alikevel kan jeg nevne noen raskt da - Oggplayer. (mindre filer enn MP3) - Opera (Internett) - FExplorer. (Noe lignende som "Utforsker" som lar deg lete osv. i skjulte filer.) - AgileMessenger. - "Gold suite" fra psiloc som jeg alvorlig talt synes er et must. (Inneholder flere nyttige og unyttige programmer.) - Psiloc Total irRemote. - Torch - Smartmovie. - Voice Cal. - Systemtools. Endret 5. september 2004 av Remerser Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 i denne tråden er det veldig mange gode anbefalinger til fete programmer til symbiantelefoner Anbefaler deg virkelig å lese den Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå