olar0701 Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 Jeg har to partisjoner på hardisken. C, hvor XP-home er installert og E: hvor XP-proff er installert. Er det noen måte å fjerne operativsystemet fra C: uten å formatere hele sulamitten ?? Er redd for at det ikke går, men har lyst å slippe alt arbeidet hvis det er mulig. Lenke til kommentar
MrAHB Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 Hva mener du med å fjerne? -Skal du bruke "proff" til standard? -Isåfall er jo det enkleste å velge det som standard i boot menyen du får opp i begynnelsen. -Deretter er det bare å slette i vei på C (ikke ta feil systemfiler) Lenke til kommentar
olar0701 Skrevet 5. september 2004 Forfatter Del Skrevet 5. september 2004 Proff brukes som standard i boot`en ja. Er redd for at det blir masse krøll hvis jeg sletter det som er på c:, d.vs. operativsystemet. Skal selge maskinen og kjøper vil bare ha ett operativsystem dvs proff, så jeg hadde håpet å spare meg for masse arbeid. Kanskje kan Partition Magic benyttes for å formatere C: Faren kan vel være at det blir krøll siden C er primær partisjon - ved oppstart vil det jo ikke være noe på C, men det gjør kanskje ikke noe så lenge det ligger et operativsystem på D: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå