kag Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 Hehe. Dette er jo bare så utrolig bra! :!: Antar at kompisen din ble glad og lettet når datamaskinen var oppe og kjørte? Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 Nå har det endelig gått opp for meg hvorfor Intell har så høy markedsandel, nettop pga slike "IT-tullinger" som snakker om ting de overhodet ikke har greie på. Ja, det er nok det... Lenke til kommentar
OlaML Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 Hjelpe meg...heldig for kompisen din at ikke eksperten gjorde noe som kunne ødelagt komponenter + nullet garantien. Håper han ikke fikk betalt. Gi kompisen din linken til denne tråden og be han sende den videre til Hr X-pert. Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 Fy faen! Ikke det at jeg hadde klart meg noe bedre (kanskje, når jeg tenker meg om), men da hadde jeg heller ikke tatt på meg oppgaven!! Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 ring til det selskapet som sendte "eksperten" og si hva som har skjedd. helt enig, det er ikke ansvarlig å la være. Selskapet som ansetter ham må pokker få vite at den ansatte er underkvalifiserte... sheesh Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 ring til det selskapet som sendte "eksperten" og si hva som har skjedd. helt enig, det er ikke ansvarlig å la være. Selskapet som ansetter ham må pokker få vite at den ansatte er underkvalifiserte... sheesh Javel? Det kommer jo helt ann på hva han jobber med da. "Data" er ikke bare å bygge AMD-maskiner vet du. Jeg har jobbet sammen med flere som antakeligvis ikke ville klart å satt sammen en PC, men som gjør jobben sin utmerket likevel (Ja, innen IT). Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 ring til det selskapet som sendte "eksperten" og si hva som har skjedd. helt enig, det er ikke ansvarlig å la være. Selskapet som ansetter ham må pokker få vite at den ansatte er underkvalifiserte... sheesh Javel? Det kommer jo helt ann på hva han jobber med da. "Data" er ikke bare å bygge AMD-maskiner vet du. Jeg har jobbet sammen med flere som antakeligvis ikke ville klart å satt sammen en PC, men som gjør jobben sin utmerket likevel (Ja, innen IT). olsen har rett, det finnes mange dyktige folk innen IT, ikke nødvendigvis bare for å sette opp en PC..... Lenke til kommentar
zaico Skrevet 6. september 2004 Forfatter Del Skrevet 6. september 2004 Hehe. Dette er jo bare så utrolig bra! :!: Antar at kompisen din ble glad og lettet når datamaskinen var oppe og kjørte? Joda nå er han kjempe fornøyd Lenke til kommentar
zaico Skrevet 6. september 2004 Forfatter Del Skrevet 6. september 2004 Nå har det endelig gått opp for meg hvorfor Intell har så høy markedsandel, nettop pga slike "IT-tullinger" som snakker om ting de overhodet ikke har greie på. Ja, det er nok det... Satt på spissen Lenke til kommentar
zaico Skrevet 6. september 2004 Forfatter Del Skrevet 6. september 2004 ring til det selskapet som sendte "eksperten" og si hva som har skjedd. helt enig, det er ikke ansvarlig å la være. Selskapet som ansetter ham må pokker få vite at den ansatte er underkvalifiserte... sheesh Javel? Det kommer jo helt ann på hva han jobber med da. "Data" er ikke bare å bygge AMD-maskiner vet du. Jeg har jobbet sammen med flere som antakeligvis ikke ville klart å satt sammen en PC, men som gjør jobben sin utmerket likevel (Ja, innen IT). olsen har rett, det finnes mange dyktige folk innen IT, ikke nødvendigvis bare for å sette opp en PC..... Tror han driver med nettverk, men man bør da virkelig ikke takke ja til en jobb man ikke kan utføre. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 Pentium 3 ??? OMG uff for en mann Lenke til kommentar
Hawkwind Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 Ikke alle "datakyndige" er like oppegående. Han jobber vel ikke tilfeldigvis på effekt.no, denne dataeksperten...? Lenke til kommentar
andesam Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 ring til det selskapet som sendte "eksperten" og si hva som har skjedd. helt enig, det er ikke ansvarlig å la være. Selskapet som ansetter ham må pokker få vite at den ansatte er underkvalifiserte... sheesh Javel? Det kommer jo helt ann på hva han jobber med da. "Data" er ikke bare å bygge AMD-maskiner vet du. Jeg har jobbet sammen med flere som antakeligvis ikke ville klart å satt sammen en PC, men som gjør jobben sin utmerket likevel (Ja, innen IT). olsen har rett, det finnes mange dyktige folk innen IT, ikke nødvendigvis bare for å sette opp en PC..... da skulle han ikke ha tatt jobben... Lenke til kommentar
Kimius Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 at det går ann........ Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 ring til det selskapet som sendte "eksperten" og si hva som har skjedd. helt enig, det er ikke ansvarlig å la være. Selskapet som ansetter ham må pokker få vite at den ansatte er underkvalifiserte... sheesh Javel? Det kommer jo helt ann på hva han jobber med da. "Data" er ikke bare å bygge AMD-maskiner vet du. Jeg har jobbet sammen med flere som antakeligvis ikke ville klart å satt sammen en PC, men som gjør jobben sin utmerket likevel (Ja, innen IT). olsen har rett, det finnes mange dyktige folk innen IT, ikke nødvendigvis bare for å sette opp en PC..... greit nok, ikke alle er like flinke på hardware siden men utifra de opplysningene han kom med virker det seg som om den "data eksperden" ikke hadde fått med seg noe som helst...særlig oppdatert var han iallefall ikke... P3??? og AMD er dritt? kanskje i 96, ja...?? og hvis man ikke klarer å sette på en kjøler rett vei bør man få sparken på grunnlag av generell inkompetanse...der ER spor til den...burde for pokk ikke være så utrolig vanskelig... Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 Ikke alle "datakyndige" er like oppegående. Han jobber vel ikke tilfeldigvis på effekt.no, denne dataeksperten...? Har selv hatt PCen min på reprasjon 3 ganger på effekt.no, og fått den tilbake akuratt slik jeg sendte den. Mens de påstår de har rettet på feilen. Amatørmessig. Lenke til kommentar
Illmatic Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 effekt er noe crap... Lenke til kommentar
s0tarts Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 nå må vi huske å ikke generalisere disse IT-folka. Det er mange kloke fol der ute, men desverre noen "mindre lure". Men likevell han burde ikke ta på seg en oppgave som han ikke kan løse!!! Han var sikkert redd for å innrømme at han ikke hadde peiling. og skyllte på AMD. Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 ring til det selskapet som sendte "eksperten" og si hva som har skjedd. helt enig, det er ikke ansvarlig å la være. Selskapet som ansetter ham må pokker få vite at den ansatte er underkvalifiserte... sheesh Javel? Det kommer jo helt ann på hva han jobber med da. "Data" er ikke bare å bygge AMD-maskiner vet du. Jeg har jobbet sammen med flere som antakeligvis ikke ville klart å satt sammen en PC, men som gjør jobben sin utmerket likevel (Ja, innen IT). Men da burde du ikke tatt på deg oppgaven? Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 Jeg? Jeg svarte på en som mente at IT-konsulenten(?) var inkompetent innen sitt fagfelt. Noe han sikkert ikke er. Om han ikke har peil burde han ikke tatt på seg oppgaven, men kanskje han lever i samme vilfarelse som mange andre her, nemlig at data er data. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå