uranus Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 Hei! Jeg har et forum (Invision Board v.2) som jeg er svært fornøyd med. Men det er en ting jeg vil få gjort med den, og det er å få kategori linkene på venstre side slikt det er på HW themet på dette forumet. Er det noen som kunne hjulpet meg med å fikse det? På forhånd tusen takk! Mvh. Carl Christian Bronken Forumet Lenke til kommentar
porcelaiN Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 Jeg tror kanskje det her passer mere i PHP kategorien.. Men jeg har ikke peiling Lenke til kommentar
uranus Skrevet 5. september 2004 Forfatter Del Skrevet 5. september 2004 Jeg beklager. Moderator: Kan du flytte til korrekt kategori? Lenke til kommentar
Smidt Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 det er da vel bare å lage en div og kopiere linkene til de forskjellige kategoriene inn i divven. sette den bredden du vil ha og vips. Lenke til kommentar
TST Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 Flyttes fra "Web-design, HTML og CSS" til "PHP" Lenke til kommentar
Smidt Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 hvis trådstarter bare vil samle linkene til alle kategoriene et sted er det bare å lage en div og sette inn linkene til de forskjellige kategoriene. da er det en tråd som hører hjemme i WDS, oversikten blir jo da statisk, men om det ikke opprettes/slettes kategorier til dagen skal vel det gå fint. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå