Switchblade Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 (endret) Pc-76, PC-V2000 eller PC-V2100??? Noen som har noen erfaringer med noen av disse tre? Hvilke av disse ville dere gått for viss dere skulle handlet? Pris betyr ingen ting da den er nesten lik på alle tre. Det jeg er ute etter er å få greie på er hvilket jeg kommer til å bli mest fornøyd med. Endret 5. september 2004 av Switchblade Lenke til kommentar
Switchblade Skrevet 5. september 2004 Forfatter Del Skrevet 5. september 2004 *bump* Lenke til kommentar
DeFalk Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 av de 3 ville jeg valgt PC-V2000,,, tøffest utseeende syns jeg... men ville heller ha valgt PC-V2000B Lenke til kommentar
Switchblade Skrevet 5. september 2004 Forfatter Del Skrevet 5. september 2004 Pc-v2000 har vel det beste utseende ja. det er jeg enig i. Men pc-v2100 har jo støydemping da. det trekker jo også veldig opp, selv om jeg HATER dører på kabinetter sånn i utgangspungtet. Lenke til kommentar
ColaBoy Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 Digresjon: Hva skal du bruke det til? Lenke til kommentar
Vice Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 Må bare si at støydempingen ikke er særlig tilfredstillende. Den består av noen veldig tynne skumgummi-lignende matter. Lenke til kommentar
Lapsy Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 (endret) kjøp PCV-2000B så kjøper du sånn støydempningsmatter/asfaltmatter? og setter inn, du kan jo sette inn mye mere også for det er jo plass der Endret 7. september 2004 av gran3 Lenke til kommentar
DeFalk Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 kjøp PCV-2000B så kjøper du sånn støydempningsmatter/asfaltmatter? og setter inn, du kan jo sette inn mye mere også for det er jo plass der hvem eier deg i CS a?? Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 kjøp PCV-2000B så kjøper du sånn støydempningsmatter/asfaltmatter? og setter inn, du kan jo sette inn mye mere også for det er jo plass der hvem eier deg i CS a?? hva har det med saken å gjøre? Lenke til kommentar
monstar Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 jeg synes at pc-v2000 var finest i utsende, med det er du som bestemmer Lenke til kommentar
Switchblade Skrevet 7. september 2004 Forfatter Del Skrevet 7. september 2004 (endret) Jeg er litt skeptisk til hvordan pc-v2100 takler å bli fyldt opp med 12 disker med tanke på varme. Så med tanke på temp fra disker osv så er det vel pc-76 som ruler gata med ca nok vifter:) Vil jo ha noe som har litt levetid med tanke på videre oppgraderinger. Har 5 disker nå, og det blir vel neppe færre etterhvert;) Svir jeg 3k på et kabinett så har jeg ikke planer om å bytte det ut igjen med det første for å si det sånn:) Driter ikke akkurat penger heller. Begynner egenlig å like designet til pc-v2100 bedre enn pc-v2000. pc-v2000 ligner jo egentlig bare på en mac clone. Ikke noe i veien for det, mac har jo fin design på en del av tingene sine, men det er ikke akkurat det jeg er ute etter. Pc-76 ser helt greit ut, men er jo på en 3 plass design messig av disse 3 mener jeg hvertfall. Men så ser det for meg ut som pc-76 har den beste kjølingen, så der trekker jo det opp igjen. Og viss støydempingen på pc-v2100 suger så er jo ikke det noe agrument å ta med heller. Får ta meg en tur i tenkeboksen tror jeg, så skal jeg komme tilbake med en review på den av dem jeg kjøper. Takk for tilbakemeldingene folkens! Endret 7. september 2004 av Switchblade Lenke til kommentar
ColaBoy Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 Etter å ha "googlet" litt om disse kabinettene, så tror jeg at PC-V2100 er et bra kabinett som fint burde takle varmen fra 12 IDE/SATA disker. Tror ikke at SCSI ville fungert så veldig bra. Har selv satt opp den svarte versjonen av PC-V2100 som mitt eget "lille" drømme kabinett, perfekt for dual cpu og flust med disk! Lenke til kommentar
Vice Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 Poenget er at HD'ene er adskilt fra resten av maskinen slik at deres varme ikke skal spre seg til HK. 120mm vifta nederst i front er kun ment å kjøle HD'ene, muligens også med hjelp fra PSU. (Er ikke sikker på om PSU også er adskilt fra resten i 2100, men i 1100 er det hvertfall en vegg mellom HD rommet og PSU rommet). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå